در گفت و گو با خورنا:

فرهاد کلانتری خبر داد: مراجعه۳۳ نفر مصدوم درحادثه آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا به اورژانس سایت سه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

آمنه محتشمی-خورنا:فرهاد کلانتری گفت: از صبح امروز تا ساعت ۲۱ امشب ۳۳ نفر مصدوم در حادثه آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا به اورژانس سایت سه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی  مراجعه کردند.

فرهاد کلانتری رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و ماهشهر در گفتگو با خبرنگار خورنا از مراجعه ۳۳ نفر مصدوم حادثه آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا به اورژانس سایت سه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی  خبر داد و گفت: از صبح امروز تا ساعت ۲۱ امشب ۳۳ نفر مصدوم از حادثه پتروشیمی بوعلی سینا به بیمارستان شرکت نفت ماهشهر مراجعه کرده و در اسرع وقت تحت مراقبت  قرار گرفتند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۲۵ نفر در اورژانس این بیمارستان تحت نظارت قرار گرفته و پس از مداوا مجدداعازم محل حادثه شدند، ۳ نفر دچار سوختگی سطحی شده و ۵ نفر دیگر نیز بر اثر ضربه درناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده و  از محل حادثه به بیمارستان اعزام شدند.

فرهاد کلانتری در ادامه با بیان اینکه  حادثه آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا تاکنون هیچ گونه تلفات جانی را به دنبال نداشته خاطرنشان کرد: با تمهیدات درمانی لازم و استقرار کادر فنی در منطقه جهت پشتیبانی به موقع به مصدومان احتمالی حدثه و همچنین اعزام ۱۰ آمبولانس icu دار از اهوازآمادگی کامل جهت خدمت رسانی را داشته و با هیچ گونه کمبود امکاناتی روبه رو نبوده ایم.

وی درپایان از استقرار اورژانس موقت در تالار آفرینش سایت ۱ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی خبر دادو گفت: اورژانس موقت۱۰ تخته  در تالار آفرینش سایت یک منطقه با تمام تجهیزات جهت خدمت رسانی به موقع به مصدومان احتمالی در صورت بروز شرایط بحرانی  مستقر شده است که خوشبختانه تاکنون شاهد هیچ گونه تلفات جانی نبوده ایم.