فرمانده ستاد مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی:هیچ گونه خطری برای شهرهای همجوار، ماهشهرو بندرامام وجود ندارد/موضوع تحت کنترل است

آمنه محتشمی-خورنا:فرمانده ستاد مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: هیچ گونه خطری برای شهرهای همجوار، ماهشهرو بندرامام وجود ندارد و موضوع تحت کنترل است.

سید امید شهیدی نیا فرمانده ستاد مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در گفتگو با رسانه ها اظهار کرد: براساس آخرین اخبار در طی آتش سوزی روز گذشته در شرکت پتروشیمی بوعلی سینا که منجر به آتش سوزی در برج ۸۰۰۱ و مخازنa 2001 وc2001 گردید با تلاش صورت گرفته توسط سیستم های عملیاتی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ، شرکت های مستقر در منطقه و سایر سازمان های صنعت نفت و استان موفق به مهار آتش در برج ۸۰۰۱ و مخزنa 2001 گردید.

وی اضافه کرد: آتش در مخزنc 2001 کماکان ادامه دارد و تلاش فراگیری جهت کنترل آتش و مهار آن در حال انجام است.

سید امید شهیدی نیا با بیان اینکه آتش سوزی اخیر تلفات جانی به همراه نداشته است تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون شاهد هیچ گونه جراحت و تلفات انسانی در زمان حادثه و در حین اطفا حریق نبوده ایم.

فرمانده ستاد مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی درپایان خاطرنشان کرد: هیچ گونه خطری برای شهرهای همجوار، ماهشهر و بندر امام وجود ندارد و موضوع کاملا تحت کنترل می باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس ?آقای وزیر کجا هستید ؟ وزیر محترم نفت آقای زنگنه ! با سلام . در روز بزرگ ترین عید اسلامی و همزمان با دید و بازدیدهای عیدانه و در گرمای طاقت فرسای جنوب و ماهشهر ، یکی از بزرگ ترین شرکت های صنایع پتروشیمی دچار آتش سوزی شده است. خبرهای متفاوت و گوناگون امنیت روانی شهروندان ماهشهری را مختل کرده است. اخرین لحظات روز پیش گمان می رفت اتش مهار شده و دیگر هیچ مشکلی نیست اما باز امروز خبرها حاکی از گسترش آتش به سطوح دیگر است . شرکت های کناری تخلیه شده اند و شایعه تخلیه شهر ، شهروندان را دست پاچه کرده و...... اما هنوز از واکنش وزیر نفت و زیر مجموعه ی آن خبری نیست!! جناب وزیر! منتظر چه اتفاق بزرگی هستید تا واکنش نشان داده، در محل حضور یافته، مدیریت بحران به دست شما، سایه ی شوم آتش و مواد سمی را از سر شهروندان ماهشهری بردارید؟ چرا بالگردهای آتش نشانی دیر به محل گسیل شده اند و اگر شده اند چرا این تعداد کم ؟ آیا تعطیلی این روزها باید کمکی به گسترش آتش کند ؟ جناب وزیر ! آیا در این وضعیت حاضرید خانواده تان در ماهشهر زندگی کند؟ مردم ماهشهر منتظر جواب و اقدام شما هستند.
  • محمدرضا آقای زنگه الان کجایی؟دقیقا کجایی؟ شما باید استعفا بدی پیرمرد...
  • ناشناس سلام .چه جوریه این سایت نه ارتباط با ما داره نه پیوندها به نظرم اگه اون سایتی که جنای چاروسایی مدیرش بود خیلی تفاوت کرده از نظر قالب وحالا نمی توانم در مورد محتوا قضاوت کنم اما شکل وشمایل اون سایت خیلی جالب بود برادر محلی برای ارتباط با باید در سایت قرار بدی تا ارتباط میسر شود هم برای کاربران وهم برای همکاران موفق باشید
  • رضا باید رسیدگی به اموال و دارایی های مدیران غیربومی و پروازی که در خانه های میلیاردی بهترین نقاط پایتخت ساکن هستند رو بررسی و رسیدگی کنند.فیش حقوقی پنجاه شصت میلونی ملاک نمیتونه باشه و بدون شک ده ها برابر این مبالغ رو با زد و بند و قراردادهای صوری و رشوه و زیر میزی به جیب میزنند.مدیران منطقه باید بومی استان متعهد و متخصص و ساکن منطقه باشند تا مشکلات مردم رو درک کنند.باید از طریق نماینده ماهشهر و مراجع قضایی نظیر بازرسی کل استان و کشور و دیوان عدالت اداری و ذیصلاح در اسرع وقت رسیدگی بشه.فساد و بی مدیریتی در مجتمع های پتروشیمی بخصوص واگذارشده و خصوصی بیدادمیکنه. من ا.. توفیق