امام جمعه اندیمشک مطرح کرد

نیاز اندیمشک به ۳۰ مسجد جدید / مشکل عبور خط لوله انتقال نفت از اراضی کشاورزی اندیمشک رفع شود

خورنا – امام جمعه اندیمشک گفت: شهرستان اندیمشک در بخش‌های مختلف شهری و روستایی خود نیازمند احداث بیش از ۳۰ مسجد جدید است.

حجت الاسلام نعمت الله خدامی ظهر امروز در جلسه شورای اداری اندیمشک اظهار داشت: نماز عید سعید فطر به مناسبت اتمام ماه مبارک رمضان صبح فردا و در محل مصلای نماز جمعه اندیمشک و بلوار راه آهن و میدان شهدای چهارم آذر بخش مرکزی این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا و فصل بهره گیری از برکات آیات قران و کلام و سیره عملی و اعتقادی اهل بیت (ع) بوده که امیدواریم، فرصت کسب و ذخیره توشه اخروی برای همه ما فراهم شده باشد.

امام جمعه اندیمشک عنوان کرد: شهرستان اندیمشک در بخش‌های مختلف شهری و روستایی خود، نیازمند احداث بیش از ۳۰ مسجد جدید برای اقامه نماز و فریضه‌های الهی خود است.

وی گفت: مسئولان محلی اندیمشک در بخش‌های مختلف خود برای تأمین اعتبار و ساخت و تکمیل این مساجد در فضاهای مختلف شهری و متناسب با نیاز شهروندان وارد عمل شوند.

حجت الاسلام و المسلمین خدامی بیان کرد: هم چنین عبور خط لوله انتقال نفت از اراضی کشاورزی روستای بلوار ناظر این شهرستان برای کشاورزان اندیمشک مشکلات زیادی ایجاد کرده است.

وی افزود: مسئولان محلی و استانی برای رفع مشکل کشاورزان این منطقه وارد عمل شوند و در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل این راضی و تأمین نیاز شهروندان وارد عمل شوند.

امام جمعه اندیمشک اظهار کرد: مسئولان شهرستان ضمن رعایت قانون و نظم و انضباط مالی و اداری نسبت به توسعه خدمات شهری و رفع نیازهای اندیمشک در بخش‌های مختلف خود توجه و رهنمودهای مقام معظم رهبری در این حوزه را عملیاتی کنند.

وی گفت: با همکاری و همدلی مسؤلان برنامه‌های قرآنی، فرهنگی و مذهبی متنوعی در مساجد این شهر و بخش مرکزی اندیمشک به مناسبت ماه مبارک رمضان طراحی و به اجرا رسید که این مقوله قابل تقدیر و ارزشمند است.

انتهای پیام/