جشنواره بزرگ خیریه غذا در اندیمشک برگزار می‌شود

خورنا – جشنواره بزرگ خیریه غذا باهدف مشارکت مردم شهرستان در کارهای خیر و عشقورزی به همنوعان در شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره خیریه غذا اندیمشک افزود: این جشنوارهبزرگ‌ترین مراسم خیریه غذا در شهرستان اندیمشک است که به مناسبت عید سعید فطر و با هدف کمک به ایتام و نیازمندان در اندیمشک طراحی و برگزار می‌شود.

وی همچنین عنوان کرد: در این جشنواره، بیش از ١١۴مدل غذا، دسر و نوشیدنی توسط بانوان خیر اندیمشکی طبخ و سرو می‌گردد که مبالغ به دست آمده از فروش غذاها در اختیار نیازمندان شهرستان قرار خواهد گرفت.

وی گفت: پیش بینی می‌شود که هزینه به‌دست آمده از فروش غذاها در این جشنواره، مایحتاج بیش از ۴۰۰خانواده نیازمند اندیمشکی را تا حدودی تأمین کند.

نیره حسنوند خاطر نشان کرد که با برگزاری این چنینبرنامه‌هایی فرهنگ کمک به ایتام و نیازمندان و افراد کمبضاعت را به نحوی مناسب نهادینه خواهد کرد .

نیره حسنوند بیان کرد: برای برگزاری جشنواره بزرگ غذا اندیمشک، بیش از ۱۳۰ نفر در بخش طبخ و فروش غذا همکاری می‌کنند.
ایشان افزودند: پخت نان تیری، چزنک روغن، سمبوسه داغ و همچنین مشک دوغ در محل جشنواره از دیگر بخش‌های پیش بینی شده می‌باشد.

دبیر جشنواره خیریه غذا اندیمشک اظهار کرد: تمام بخش‌ها و نیازهای این جشنواره از طریق دفتر نماینده مردم شهرستان اندیمشک در مجلس شورای اسلامیتأمین و در اختیار بانیان این مراسم قرار گرفته است.

وی در خاتمه از همه مردم شریف شهرستان اندیمشک وشهرستان‌های هم‌جوار، مرد و زن دعوت کردند که با حضور خود به جشنواره خیریه رونق دهند.