چرا آب مناطق اهواز گل‌ آلود است؟!

خورنا – معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: کدورت و گل آلود بودن آب در برخی از مناطق اهواز به دلیل تعمیر شبکه‌های آب است و هیچ ارتباطی به تصفیه‌خانه‌ها ندارد.

سعید دشتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: کدورت آب خروجی از تصفیه خانه هر روز در ۳ نوبت بررسی می‌شود و آب خارج‌شده از تصفیه‌خانه‌های اهواز پس از انجام بررسی‌ها، به دست مصرف کنندگان می‌رسد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی افزود: تمام استانداردهای لازم تولید آب از نظر، کیفی و میکروبی در تصفیه‌خانه‌های اهواز رعایت می‌شود و مستندات آن نیز به صورت کامل وجود دارد و مشکل کدورت آب برخی مناطق اهواز ربطی به تصفیه خانه‌های آب ندارد.
دشتی زاده تصریح کرد: به دلیل تعمیر شبکه‌های در برخی مناطق، گاهی آب دچار کدورت می‌شود که این مشکل نیز زودگذر است و پس از اتمام تعمیرات شبکه، رفع خواهد شد.
وی گفت: اگر همشهریان اهوازی با مشکل کدورت یا گل آلودی آب مواجه شدند، می‌توانند با سامانه ۱۲۲ تماس برقرار کنند تا همکاران این شرکت برای حل این مشکل اقدام کنند.
دشتی زاده خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده کدورت آب، مأمورین این سازمان اقدام به شست و شوی شبکه می‌کنند تا مشکل گل‌آلودی آب آن منطقه حل شود.