افتتاح نمایشگاه مجازی پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر در اندیمشک

خورنا – رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک گفت: اولین نمایشگاه مجازی پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر جمعیت هلال احمر خوزستان در دنیای مجازی توسط مربیان پیشگیری از اعتیاد شهرستان اندیمشک راه اندازی شد.

علی قلاوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک اظهار داشت: نخستین نمایشگاه مجازی پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر جمعیت هلال احمر خوزستان در دنیای مجازی توسط مربیان پیشگیری از اعتیاد شهرستان اندیمشک راه اندازی شد.
وی افزود: این نمایشگاه با استفاده از روش خلاقانه سعی در جذب مخاطبان برای مبارزه با مواد مخدر کرده و با توجه به دسترسی ساده هم وطنان سراسر کشور به دنیای مجازی، و فرهنگ سازی و بیان مضررات استفاده از دخانیات و مواد مخدر در شهرستان آغاز به کار کرده است.

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک عنوان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه استفاده جامعه هدف و آشنایی اقشار مختلف اجتماعی با فعالیت‌های علمی و عملی در قالب فیلم وعکس، آزمایشات مختلف به ثبت رسیده از عوارض اعتیاد، سیگار، قلیان و دیگر مواد مخدر است.
وی گفت: افزایش میزان اعتیاد در مردم به ویژه جوانان به علت نا‌ آگاهی از عوارض و نیز ورود ساده مواد مخدر به محیط‌های مختلف زندگی است بنابراین باید بیش از گذشته در زمینه آگاهی و فرهنگ سازی برای پیشگیری از اعتیاد گام برداشت.

قلاوند بیان کرد: به همین جهت در حوزه سمعی، بصری و مفهومی شعار “احتیاط، اعتیاد نزدیک است” در نمایشگاه مجازی پیشگیری از اعتیاد در اندیمشک به تصویر کشیده خواهد شد.

وی افزود: انتشار و معرفی ابتکارات مرتبط با همین طرح، با زبان ساده با استفاده از خلاقیت‌ها، با معضل اعتیاد و آگاهی اقشار مختلف اجتماعی با فرهنگ و خدمات پیشگیری از اعتیاد در جهت اهداف نمایشگاه مجازی پیشگیری از اعتیاد جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک قرار می‌گیرد.

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک اظهار کرد: همچنین مربیان فعال پیشگیری از اعتیاد اندیمشک، از آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر نمایشگاه دیگری در محل جمعیت هلال احمر با نصب بنر‌های آشنایی با مواد مخدر و آثار اختلالات روانی در سوء مصرف مواد و همچنین نصب انواع کاریکاتور با مضمون نه به اعتیاد و نقاشی غنچه‌های هلال راه‌اندازی کرده‌اند.

وی گفت: استقبال از این نمایشگاه گسترده بوده و کاربران مجازی و شهروندان مراجعه کننده به این نمایشگاه با مربیان و کار‌شناسان مشاور پیشگیری از اعتیاد حاضر در این نمایشگاه مشکلات خود را بیان و از خدمات مشاوره‌ای مورد نیاز خود به صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

این نمایشگاه را در لینک زیر ببینید:
Telegram.me/na_goie_be_eatiad

انتهای پیام/