اظهارات رسانه های بیگانه در خصوص شهدای مدافع حرم هدفمند است

خورنا – مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: برخی اظهارنظرها در خصوص شهدای مدافع حرم که در رسانه های بیگانه مطرح و توسط عوامل داخلی آنها بومی سازی و در فضای مجازی بازنشر داده می شود کاملاً مغرضانه، هدفمند و همراستا با اهداف دستگاه تبلیغاتی دشمن می باشند.

به گزارش بسیج رسانه خوزستان، عادل نوروزیان مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان در حاشیه برپایی غرفه این سازمان با عنوان مدافعان حرم در دهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز اظهار داشت: متاسفانه پس از آغاز نبرد در عراق و سوریه شاهد بودیم که شبهاتی هدفمند در خصوص دلایل حضور مستشاران نظامی ایران در عراق و سوریه و شهادت آنها شنیده می شود که جای تامل و تاسف دارد و در این زمینه وظیفه رسانه ها پاسخگویی مستند به شبهات و تنویر افکار عمومی می باشد.

وی با اشاره به اینکه اقدام از سه جهت قابل بررسی می باشد افزود: از بعد ایدئولوژیک امام خمینی (ره) از همان روزهای آغاز نهضت و پس از پیروزی انقلاب بارها تاکید کردند که ج جنگ ما جنگ عقیده است و جغرافیا و مرز نمی شناسد …. ما می گوییم تا شرک وکفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم. بنابراین با این رویکرد در هرکجای دنیا شرک و کفر قدعلم کند فرزندان روح الله برای مبارزه با آن،کمک به مظلوم و دفاع از حق خواهند شتافت و این امری تغییرناپذیر است.

نوروزیان در تبیین جنبه دوم این اقدام عنوان کرد: از دیدگاه مسایل امنیتی نیز بسیار معقول تر است که کشور با دشمن قسم خورده خود کیلومترها دورتر از مرزها بجنگد. امام علی‌(ع) در نهج‌البلاغه می‌فرمایند ذلیل و خوار نشد مگر مردمی که در خانه خودشان با دشمنش جنگید.

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان تاکید کرد: البته این نکته کاملا واضح و آشکار است که عراق، سوریه، و لبنان اهداف اولیه هستند و هدف اصلی و نهایی از ایجاد داعش و سایر گروه های تکفیری در منطقه توسط استکبار جهانی و دنباله روهای منطقه ای آن از بین بردن مهمترین کشور حامی محور مقاومت، یعنی ایران اسلامی است زیرا به خوبی می دانند که تا زمانی که ایران اسلامی به عنوان الگوی آزادی خواهان جهان پابرجاست مقاومت و استکبارستیزی همچنان باقی می ماند.

این فعال رسانه ای در تبیین بعد سوم اظهار داشت: نکته سوم در دفاع از این اقدام بعد اعتقادی و دینی است. مذهب ما شیعه است و باید از خود پرسید که آیا دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه و سایر ائمه اطهار در عراق از یک مسلمان شیعه که عمری در مجلس روضه و عزای سید و سالار شهیدان بزرگ شده است، چیز عجیبی است؟

نوروزیان در بخش پایانی سخنان خود عنوان کرد: نکته دیگری که باید بدان توجه شود این است که شاید تاکنون برخی از جوانان و نوجوانان به روایت رشادت های و دلیری های شهدا و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و مراتب معنوی آنها به چشم داستان های افسانه ای! می نگریستن اما امروز مشاهده شجاعت ها و درجات معنوی این شهدای مدافع حرم که بسیاری خود از جوانان و ثمرات انقلاب اسلامی هستند ثابت کرد که تاکنون نه تنها در وصف شهدا بزرگنمایی صورت نگرفته بلکه در بسیاری موارد آنگونه که باید به موضوعات پرداخته نشده است.