۴ هزار غذای گرم در بین نیازمندان اندیمشک توزیع شد

خورنا – رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان بیش از ۴ هزار غذای گرم بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

خیر الله قلاوند در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا در اندیمشک اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و رفع نیازهای اقشار کم بضاعت شهرستان بیش از ۱۰۰ سبد غذایی شامل انواع مواد خوراکی و غذایی تهیه و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

وی افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیون ریال و از طریق منابع مالی جذب شده خیرین تهیه و برای این کار خیر استفاده شده که پس از تهیه این سبدهای غذایی در میان نیازمندان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک عنوان کرد: همچنین امسال و به مناسبت ماه مبارک رمضان بیش از ۴ هزار غذای گرم بین نیازمندان شهرستان از طریق خیرین بخش‌های مختلف عمومی و خصوصی توزیع شد.

وی گفت: در شامگاه پنجشنبه و با همکاری بخش‌های مختلف شهری، مصلای اندیمشک میهمان ایتام شهرستان بود و بیش از ۱۲۰۰ وعده غذایی در میان اقشار مختلف و نیازمندان توزیع شد.

قلاوندبا بیان اینکه این طرح نیز از طریق خیرین و با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال اجرا شد که در نوع خود کم سابقه است، بیان کرد:کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک از جذب کمک‌های مردمی در جهت راه اندازی سفرهای غذا ویژه ایتام در شهرستان حمایت و تا کنون طرح‌های خوبی در این زمینه به اجرا رسانده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اندیمشک با بیش از ۴ هزار خانواده و ۱۲ هزار مددجو، توجه به رفع نیازهای اقشار نیازمند را اولویت خود در بخش خدمات معنوی و عام المنفعه و جذب کمک‌های مردمی قرار داده است.

انتهای پیام/