دستفروشان تنها تا عید فطر می‌توانند در بلوار ساحلی شرقی حضور داشته باشند

خورنا – این تصمیم به دنبال درخواست استاندار و نمایندگان مجلس برای کمک به دستفروشان در ایام عید فطر اتخاذ شده است.

فرماندار اهواز از استقرار دستفروشان در بلوار ساحلی شرقی به مناسبت ایام عید فطر خبر داد.

اسماعیل ارزانی‌بیرگانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام‌شده، دستفروشان اهواز به مناسبت ایام عید فطر، در پیاده‌رو بلوار ساحلی شرقی حدفاصل پل کابلی تا پایانه اتوبوسرانی شهید فهمیده مستقر خواهند شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد ساماندهی شهر اهواز با حضور اعضای شورای تامین شهرستان، نمایندگان مجلس، شهرداری، اعضای شورای شهر و نمایندگان بازاریان جهت تصمیم‌گیری در خصوص خرید عید فطر در اهواز و فعالیت دستفروشان در این ایام گفت: این تصمیم به دنبال درخواست استاندار و نمایندگان مجلس برای کمک به دستفروشان در ایام عید فطر اتخاذ شده است.

وی با بیان این‌‌که دستفروشان تنها تا عید فطر می‌توانند در بلوار ساحلی شرقی حضور داشته باشند، ادامه داد: همچنین دستفروشان تنها در شب مجاز هستند که در محل تعیین‌شده مشغول کسب شوند. این تصمیم موقتی است و مکان دائمی تعیین‌شده برای دستفروشان اهواز، پارک ربیع است که پس از ایام عید فطر باید به آنجا بروند.

فرماندار اهواز در خصوص یک‌طرفه شدن بلوار ساحلی شرقی نیز گفت: در حال حاضر بلوار ساحلی شرقی اهواز یک‌طرفه نیست و پیاده‌رو این بلوار از وسعت کافی برخوردار است و در مجاورت این محل نیز، پارکینگ وجود دارد. با این وجود تمهیداتی در نظر گرفته شده که در صورت نیاز، بلوار ساحلی شرقی در این محدوده یک‌طرفه شود.