جمع‌آوری ۳۰۰ میلیون ریال در جشن گل‌ریزان در رامهرمز

خورنا – اکبر مردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار رامپرس در رامهرمز اظهار کرد: در راستای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد، در جشن گلریزان امسال در این شهرستان حدودسیصد میلیون ریال جمع‌آوری شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۵۰ پرونده در این انجمن توسط خانواده‌های زندانیان تشکیل‌ شده است که امیدواریم بتوانیم بخشی از مشکلات آن‌ها را برطرف می‌کنیم.

رئیس انجمن حمایت از زندانیان رامهرمز تصریح کرد: برای این‌که سایر خانواده‌ها تحت حمایت‌های این انجمن قرار گیرند خانواده‌های زندانیان باید حتماً در این انجمن پرونده تشکیل دهند.

وی افزود: در سال جاری و در ماه مبارک رمضان به خانواده‌های زیرپوشش اقلام غذایی ازجمله روغن و برنج و کارت‌های هدیه تا ۲۰۰ هزار تومان اهداء کردیم.

مردانی همچنین گفت: خانواده‌هایی که تشکیل پرونده داده‌اند و تمایل به اشتغال‌زایی دارند را می‌توانیم با معرفی به کمیته امداد از وام‌های ۵ تا ۱۵ میلیون تومانی اشتغال‌زایی بهره‌مند شوند.

وی در پایان ضمن دعوت از تمام خیرین این شهرستان و شهرهای هم‌جوار و استان خوزستان در کمک به این انجمن گفت: در ماه مبارک رمضان سال جاری تعداد ۵۰۰ نفر از خانواده‌های زندانیان و خانواده‌های بی‌سرپرست را به افطار دعوت کردیم و کمک‌های نقدی به برخی از آنان نیز پرداخت شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *