بازدید رئیس شورا و شهردار بندرماهشهر از کارخانه آسفالت شهرداری جهت ارزیابی کمی و کیفی تولیدات کارخانه

خورنا – مهندس غلامحسین کمایی درحاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار ما افرود : رسیدگی به آسفالت معابر شهر ، به عنوان یکی از اساسی ترین مشکلات شهروندان به طور ویژه پیگیری و اجرایی شده و آسفالت و بهسازی معابر اصلی به عنوان یک اولویت کاری در سطح شهر در حال اجرا می باشد .
شهرداربندرماهشهر با اشاره به اینکه برخی کوچه ها و معابر شهر آسفالت بسیار نامناسبی داشتندافزود: امسال در بخش مهمی از خیابان ها ومعابر وکوچه های شهر با در نظر گرفتن وضعیت آسفالت ، عملیات روکش آسفالت را انجام داده ایم که با برنامه ریزی انجام شده کماکان ادامه دارد.
وی ادامه داد: روکش آسفالت برخی از معابر مشکلاتی را برای ساکنین و رهگذران ایجاد کرده بود و تاثیرات منفی فراوانی در سیمای شهر و تردد وسایط نقلیه داشت که در سال جدید باتدابیر ارزشمند اعضای محترم شورای اسلامی شهر مورد اهتمام ویژه شهرداری قرار گرفت.
مهندس کمایی با تسریع براینکه شهروندان سرمایه و تکیه گاه شهرداری هستد ورفاه وآسایش آنان جزو وظایف مهم شهرداری است تصریح نمود: آسفالت خیابان ها علاوه براینکه باعث تسهیل در عبور ومرور شده ، تردد را آسان ترورفاه ساکنین را فراهم ورضایت بیشتر شهروندان را در پی داشته است .
ایشان هدف بازدید از کارخانه آسفالت شهرداری را اولا خداقوت به کارگران وکارکنان این کارخانه که در گرمای شدید هوا مشغول انجام وظیفه هستد وثانیا کسب اطلاع و ارزیابی کمی وکیفی تولیدات کارخانه اعلام کرد وافزود :کیفیت آسفالت تولید شده مورد ارزیابی قرارمی گیرد تا محصول تولید شده که جهت آسفالت ریزی درمعابر وخیابان ها مورداستفاده قرار می گیرد ، از کیفیت بالایی برخوردار و عمر بیشتری داشته داشته باشد .
شهرداربندرماهشهراظهارداشت : کارخانه آسفالت ۱۲۰ تنی شهرداری روزانه بطورمیانگین ۴۰۰ تن آسفالت تولید می کند که در فصولی از سال این میزان به ۶۰۰ تن نیز می رسد .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *