معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در رامهرمز : بزرگ‌ترین جراحی حوزه سلامت اجرای طرح تحول نظام سلامت است

خورنا – به گزارش خورناو به نقل از خبرنگاررامپرس از رامهرمز، شکرالله سلمان‌زاده در جلسه معارفه رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان این شهرستان اظهار کرد: نقش مهم مدیریت و اهمیت مدیریت در حوزه سلامت بر کسی پوشیده نیست و شاید بعد از شبکه‌های بهداشت و درمان بزرگ‌ترین جراحی سلامت با طرح تحول در نظام سلامت کلید خورد.

 وی ادامه داد: افزایش برنامه‌ها و فرآیندها و خدمات جدید در این طرح نیازمند به یک مدیریت خوب و فعال و پرتلاش است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: در حوزه درمان در این شهرستان بازسازی بخش‌های مختلف بهداشتی و درمانی و در حوزه بهداشت بازسازی مراکز بهداشتی روستایی و شهری را داشته‌ایم.

وی افزود: همکاری بین بخشی و خرد جمعی را باید مدیر به‌کار بگیرد و از مؤلفه‌های مؤثر در حوزه سلامت بهره‌برداری کند.

سلمان‌زاده تأکید کرد: یکی از مؤلفه‌ها، تلاش برای به ثمر رساندن نتایج طرح تحول سلامت است که امیدواریم به نحو احسن در شهرستان به نتیجه برسد.

وی در پایان گفت: فرصت خدمت به مردم نعمتی است که به هر کس داده نمی‌شود و عمر مدیریت با کوتاهی آن، می‌طلبد که مدیر همه تلاشش را برای رضایت خداوند و خدمت به مردم انجام دهد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس: رامهرمز به ۲ بیمارستان یک‌صد تختخوابی نیاز دارد.

 اقبال محمدیان  در جلسه تکریم و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان اظهار کرد: در راستای بهداشت و درمان در این شهرستان مجموعه کارکنان بسیار توانمند و پای‌کاری وجود دارد و انتظار داریم در بخش درمان بیمار برای اعزام به مرکز استان نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه رامهرمز باید دارای ۲ بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی شود، ادامه داد: انتظار می‌رود که با احداث دو بیمارستان، ۲۰۰ تخت برای خدمات دهی به بیماران داشته باشیم.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیریت جدید باید در جذب پزشکان متعهد و متخصص فعال باشد و نسبت به احداث ۲۰ واحد مسکونی پزشکان تلاش شود.

وی در ادامه افزود: بیمارستان امام خمینی (ره) رامهرمز باید در شان مردم این شهر بازسازی شود و از مخروبه بودن نجات پیدا کند تا هم بیمار و هم مراجعان احساس آرامش کنند.

محمدیان ضمن اعلام تشکیل حلقه مشاوران درمان گفت: هشت نفر از پزشکان شهرستان را به‌عنوان حلقه مشاوران در نظر گرفته‌ایم که نماینده را در مشاوره بهداشت و درمان شهرستان یاری دهند.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس در پایان گفت: ابزار اصلی هر مجموعه‌ای نیروی انسانی است که مدیران باید با اولویت نیازهای کارکنان خود را برطرف کنند.

به گزارش فارس، در این مراسم ضمن تقدیر از رحیم براتی مدیر پیشین شبکه بهداشت و درمان رامهرمز، امین محمد پور به‌عنوان مدیر جدید این شبکه معرفی شد.

فرشیدفرجی -خبرنگارخورنا رامهرمز

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *