«سیدصباح حسینی» رئیس شورای شهر خرمشهر شد

خورنا: پس از مدت‌ها بلاتکلیفی در شورای اسلامی شهر خرمشهر، «سیدصباح حسینی» با ۵ رأی موافق به‌عنوان رئیس شورای شهر خرمشهر انتخاب شد.

فرماندار خرمشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در خرمشهر اظهار کرد: اختلافات اخیر ایجاد شده در شورای اسلامی شهر خرمشهر سبب متوقف شدن بسیاری از کارهای شهر و شهرداری همچنین عقب ماندگی بیش از پیش منطقه شده که همین امر حساسیت پیگیری این موضوع را برای ما صدچندان کرد.

وی افزود: تمام تلاش‌مان همواره بر این بوده که مشکلات به وجود آمده در شورای شهر خرمشهر را جمع و مشکل را حل کنیم زیرا از موضوع پیش آمده تنها و تنها مردم متضرر می‌شوند.

عبدالله حسینی تصریح کرد: در همین راستا در جلسه امروز شورای اسلامی شهر خرمشهر با نظارت فرمانداری، رأی‌گیری نهایی انجام و «سیدصباح حسینی» با ۵ رأی موافق به‌عنوان رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر منصوب شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین نرگس شضری به‌عنوان نائب رئیس، جاسم بانویی به‌عنوان منشی و سیدمکی موسوی به‌عنوان خزانه‌دار شورای اسلامی شهر خرمشهر انتخاب شدند.

فرماندار خرمشهر در پایان گفت: امیدواریم با مشخص شدن ترکیب اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر خرمشهر و رفع مشکل چند ماهه آن، از این پس شاهد ارتقا و تعامل مضاعف شورا و شهرداری و پیشرفت بخش‌های مختلف شهری باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *