تأکید شهردار بر تسریع اجرای پروژه های عمران و زیباسازی شهری بندرماهشهر

خورنا – شهردار بندرماهشهر بر تسریع در اجرای پروژه های عمران شهری و فضای سبز این شهر تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهربندرماهشهر ، غلامحسین کمایی امروز در بازدید از پروژه های عمران شهری بنرماهشهر اظهارداشت : شهرداری در نظر دارد با اجرای پروژه های کوچک و بزرگ عمرانی خدمات رسانی هر چه بیشتری را به شهروندان فهیم این شهر ارایه نماید.

وی در بازدید از مجموعه بزرگ تفریحی وقایقرانی خور بیان داشت : ایجاد مراکز تفریحی ، زیباسازی معابر، عمران شهری وتوسعه فضای سبز واتمام پروژه های دردست اقدام یکی از مهمترین اهداف شهرداری بندرماهشهر است.

شهرداربندرماهشهرباشاره به نامگذاری امسال ازسوی مقام معظم رهبری به عنوان “اقتصاد مقاومتی ،اقدام وعمل” گفت : تمام تلاش شهرداری وشورای اسلامی شهر، خدمت رسانی به شهروندان ورفع مشکلات آنهاست و امیدواریم در این مسیر شهروندان عزیز کما فی السابق همگام با مدیریت شهری ، همکاری و تعامل نموده تا خدمتگزاران آنان بتوانند درتحقق این شعار یعنی اقدام وعمل تسریع نمایند.

وی بابیان اینکه مردم بهتر از ما می توانند نیاز منطقه ومحل زندگی خود را تشخیص دهند، اظهارداشت : مشارکت شهروندان درتصمیم گیری ها فوایدی را برای شهر به ارمغان خواهد آورد و می تواند نقش غیرقابل انکاری را در روند اجرای پروژهای عمران شهری داشته باشدو این حق مردم است تا به عنوان ولی نعمتان ما در تصمیم گیریها و سرنوشت شهرشان دخیل باشند و ما نیز بادیده منت به مشکلات آنان رسیدگی کرده و در حد توان در رفع مشکلاتشان می کوشیم واز هیچ کوششی دریغ نخواهیم نمود. .

شهردار بندرماهشهردر این بازدید که چندتن از مدیران شهرداری ایشان را همراهی می کردندخبر خوشی هم برای شهروندان داشت ایشان از برگزاری جشن بزرگ عید سعید فطر در ایام تعطیلات عید فطر خبرداد که در این مجموعه زیبا برگزار خواهد شد .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مهندس بندری عمل کن به سخنان زیبایت
  • شهروند ناراضی شهر زیبا شهری بدون زباله است .ایکاش دوربین خورنا کمی سمت خیابانهای ناحیه صنعتی وخصوصا مجموعه ۲۱۸ دستگاه نظری بیندازد که به چه زباله دانی تبدیل شده؟ ایجاد فضای سبز واجرای پروژه های عمرانی صرفا در شهری عاری از زباله وآشغال نمود دارد......