هشدار استاندار به مدیران دستگاه های اجرایی: دستگاهی که نتواند اعتبارات خود را جذب کند از شورای برنامه ریزی استان توقع یاری نداشته باشد

خورنا – دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به مدیران دستگاههای اجرائی تاکید کرد در فرصت باقیمانده برای جذب اعتبارات عمرانی تلاش کنند اعتبارات عمرانی استان جذب شود.

به گزارش خورنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان استاندار خوزستان روز چهارشنبه با بیان اینکه حق مردم نباید ضایع شود گفت: مدیران دستگاههای اجرایی و شهرداری های استان باید جذب اعتبارات عمرانی تخصیص یافته در مجموعه های خود تا پایان تیر ماه را با جدیت دنبال کنند.

استاندار خوزستان با تاکید بر احقاق حقوق مردم با جذب این اعتبارات تصریح کرد:جذب اعتبارات عمرانی وهزینه کردن آن در زمان مقرر و تا پایان سال مالی از مهم ترین وظایف مدیران باشد.

شریعتی مدیران را به اهتمام ویژه در زمان باقیمانده فراخواند و خاطرنشان کرد: در چند هفته پیش رو از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اداره کل اقتصاد و دارایی استان روند جذب اعتبارات باقیمانده توسط دستگاه ها بررسی می شوند و دستگاهی که نتواند اعتبارات خود را کاملا جذب کند از شورای برنامه ریزی استان توقع یاری در سال آینده را نداشته باشد.

وی یادآور شد: در صورتیکه دستگاهی نتواند تا پایان سال مالی اعتبارات عمرانی تخصیص یافته خود را جذب کند این اعتبارات برگشت نمی خورد و تا پایان اسفند سال جاری قابل هزینه است اما باعث می شود در سال آینده تخصیص بودجه کمتری به استان صورت پذیرد.

شریعتی ۱۰ روز پیش به سمت استاندار خوزستان منصوب شد و اولویت کاری خود را عمران و آبادانی استان ، جذب سرمایه گذار و رفع مشکل اشتغال استان ذکر کرد.