جلسه بررسی احداث ۱۰۰ کیلومتری کمربندی شهرستان شادگان با حضور معاون وزیر راه وشهرسازی

باقر گل فر-خورنا:فرماندار شادگان در جلسه بررسی مشکلات راههای روستائی و شهری این شهرستان که با حضور معاون وزیر راه و شهر سازی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ، از احداث راههای اصلی در  ۳ نقطه شادگان – دارخوین ، خور دورق – شادگان و جاده کمربندی خبر داد و گفت: طبق اولویت بندی به مساحت ۱۰۰ کیلو متر جهت ساخت وساز راههای اصلی شهرستان به انجام خواهد رسید.
جلسه بررسی مشکلات راههای روستائی و شهری شهرستان با حضور  مهندس فرج اللهی فرماندار شادگان ، دکتر خادمی معاون وزیر راه و شهر سازی و شیخ مجید ناصری نژاد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، مهندس رحمانی مدیر کل محترم راه و شهرسازی خوزستان ،شهرداران ،بخشداران و جمعی از دهیاران شوراهای اسلامی روستاهای تابعه شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان در این جلسه ضمن خیر مقدم به حاضرین  با اشاره به وضعیت و مشکلات  راههای روستایی و شهری و پل های ارتباطی  این شهرستان  ، اظهار داشت : وضعیت راه های مواصلاتی  بیشتر مناطق روستایی و شهری این  شهرستان بسیارنامناسب و بحرانی است و مردم  با مشکلات زیادی در خصوص راه مواجه بوده و امیدواریم با عنایت توجه ویژه مسولان کشوری و استانی در جهت برطرف نمودن این مشکلات توجه خاصی انجام شود.
فرماندار شادگان در ادامه از احداث راههای اصلی در  ۳ نقطه شادگان – دارخوین ، خور دورق – شادگان و جاده کمربندی خبر داد و گفت: طبق اولویت بندی به مساحت ۱۰۰ کیلو متر جهت ساخت وساز راههای اصلی شهرستان به انجام خواهد رسید.
فرج اللهی به مشکلات پل های ارتباطی رودخانه های عبودی ،جهانگیری و خروسی اشاره کرد و گفت: به علت قدیمی بودن این پل ها نیاز به ساخت وساز مجدد دارندو با توجه به بالا بردن تردد ماشین های سنگین از پل ارتش و کم  عرض بودن این پل جوابگوی این بار ترافیکی ندارد و امیدواریم که پل دیگری نصب شود.
فرماندار شادگان همچنین  بر تسریع در روند تکمیل پروژه مسکن مهر این شهرستان تاکید کرد و گفت : از مسولان کشوری و استانی انتظار می رود در جهت در بر طرف نمودن و تکمیل این پروژه اقدامات مثبتی اتخاذ شود که هم رضایت مردم را جلب نمایم و هم پروژه مسکن مهر به اتمام برسد.
لازم به ذکر است ، قبل از برگزاری این جلسه مهندس فرج اللهی فرماندار شادگان به اتفاق  دکتر خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی، شیخ مجید ناصری نژاد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ،مهندس رحمانی مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان و تعدادی از مسئولین ادارت و دستگاهها از راههای روستایی و شهری این شهرستان بازدید نمودند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • شادگانی برادر من جناب دکتر خیراله خادمی معاون وزیر نیست.معاون شدت ساخت و توسعه راههای کشور میباشد. در حقیقت معاون معاون وزیر است.
    • باقر گل فر دوست عزیز سلام . ممنون از اطلاع رسانی شما.
  • شادگانی برادر من جناب دکتر خیراله خادمی معاون وزیر نیست.معاون شرکت ساخت و توسعه راههای کشور میباشد. در حقیقت معاون معاون وزیر است.
  • عباس بعد از چندین سال شاهد حضور دوباره مسئولان استانی و کشوری در شهرستان شادگان شدیم.... ان شاءالله که حضورشان کارگشا باشد.