استاندار خوزستان از تلاش برای توسعه صادرات گفت

خورنا- استاندار خوزستان در جمع خبرنگاران خرمشهر وآبادانی گفت: دنبال دستورالعمل‌های اقتصاد مقاومتی برای حل مشکلات هستیم.

غلامرضا شریعتی امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از سفر به شهرستان خرمشهر بررسی مشکلات و مسائل موجود در این منطقه است که امیدواریم با این بررسی‌ها مشکلات خرمشهر حل و رفع شود.

وی ادامه داد: این بررسی‌ها با همراهی فرماندار و نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در حال انجام است و امیدواریم این مشکلات و مسائل موجود در منطقه حل و رفع شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در این سفر به کارهای عمرانی به‌ویژه بحث پایانه مرزی شلمچه و مشکلاتی دیگر در حوزه‌های مختلف پرداخته شد و به دنبال راه‌کار برای آن هستیم.

وی متذکر شد: ما بر اساس دستورالعمل‌های اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، اقدام و عمل خواهیم کرد و امیدواریم با اجرای این سیاست مشکلات اقتصادی به‌ویژه بحث بیکاری حل و رفع شود.

شریعتی بیان کرد: در سایه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به‌دنبال جذب سرمایه‌گذاری، تسهیل آن و رفع موانع هستیم که امیدواریم با این اقدام سرمایه‌گذار زیادی در استان ورود کنند و به بحث و مشکلات اقتصادی کمک کنند.

استاندار خوزستان مرز شلمچه را یکی از مواهب، ظرفیت‌ها و فرصت‌های منطقه خواند و گفت: برای انجام سرمایه‌گذاری، بهبود فضای کسب و کار و رونق صادرات تمام تلاش خود را به‌کار می گیریم تا سریع‌تر و بهتر به نتیجه برسیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما برای بالا بردن صادرات تمام فعالیت و تلاش خود را انجام می‌دهیم چون که با بالا رفتن صادرات به تبع آن صنایع ما رشد خواهد کرد و زمینه‌ساز اشتغال خواهد بود.