پیام تشکر خانواده سردار شهید رستمی از مردم اندیمشک

خورنا – خانواده سردار شهید مدافع حرم رضا رستمی (مدهنی ) با صدور یک پیام از مردم اندیمشک برای پاسداشت یاد این شهید والا مقام تقدیر و تشکر کزده اند، متن این پیام که در اختیار خبرنگار حورنا در اندیمشک قرار گرفته است به شرح زیر است:

با نهایت احترام و رعایت ادب و در کمال تواضع و ارادتو با عرض سپاس، بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از یکایک شما سروران، دوستان، آشنایان، بستگان و مسئولان ارجمند از جمله امام جمعه و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و شهردار و اعضای شورای شهر و مسئولان سپاه و بسیج شهرستان که در مراسم تشییع، تدفین، مجالس ترحیم و یادبود شهید والامقام حاج رضا رستمی مقدم(مدهنی) شرکت نموده و با ابراز همدردی، موجب تسلی خاطرمان شدید صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری می‌نماییم
از این که به علت تألمات روحی، توفیق تشکر حضوری میسر نشد، قلباً پوزش می‌طلبیم و امیدواریم خداوند بزرگ عنایت فرماید تا بتوانیم
لطف و زحمات یکایک عزیزان را جبران نماییم.

به گزارش خورنا، آئین یاد بود شهید مدافع حرم رضا رستمی مقدم با حضور پر شور شهروندان و خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم شهرستان یک هزار شهید اندیمشک ساعت ۲۲ شب پنجشنبه و در مسجد سید الشهدای کوی فرهنگیان شهرستان اندیمشک و با حضور جمعی از مسئولان محلی و استانی برگزار شد.

این شهید والامقام از رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس بود که خرداد ماه امسال و در مبارزه با گروه‌های تکفیری داعش به جمع شهدای مدافع حرم پیوست.

سردار شهید حاج رضا رستمی مقدم (مدهنی) از فرماندهان دلاور استان لرستان در دوران هشت سال دفاع مقدس اولین شهید مدافع حرم مرکز لرستان محسوب می‌شوند.

این شهید والا مقام، قبل از حضور در صحنه‌های دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی چند سالی را در شهرستان اندیمشک زندگی کرده و میهمان مردم ولایت مدار این شهر شمالی خوزستان بوده است.

پیکر مطهر شهید رستمی مقدم، پس از ورود به استان لرستان از محل سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان به سمت گلزار شهدای روستای «سراب یاس» و با حضور خیل عظیم مردم و مسئولان تشییع و پیکر این شهید بزرگوار در این روستا به خاک سپرده شد.

مردم انقلابی اندیمشک تا کنون پنج شهید مدافع حرم از جمله شهید علی‌محمد قربانی، شهید حبیب رحیمی‌منش، شهید احمد مَجدی‌نسب، شهید احمد الیاسی‌حاجیوَند و شهید مهدی نظری را به آستان مقدس اهل بیت (ع) تقدیم کرده‌اند.

پایگاه خبری خوزنا نیز به نوبه خود درگذشت این رزمنده عالی قدر را به خانواده محترم و مردم فهیم و ولایت مدار اندیمشک تبریک و تسلیت عرض می کند.

انتهای پیام/