راهپیمایی روز قدس در ۵ شهر اندیمشک برگزار می‌شود

خورنا – سرپرست فرمانداری اندیمشک گفت: امسال و با هماهنگی‌های صورت گرفته راهپیمایی روز قدس در ۵ شهر از توابع شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود.

پیمان جهانگیری ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: مردم اندیمشک در عرصه‌های مختلف اسلامی و انقلابی همواره پشتیبان راه امام راحل و ولایت فقیه هستند و در این عرصه نامی ماندگار از خود به یادگار ثبت کرده‌اند.

وی افزود: یکی از این عرصه‌ها، روز قدس بوده که مردم اندیمشک در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همواره با حضور پر شور خود بیعتی ماندگار با ارزش‌های اسلامی و انقلابی ایران معاصر داشته‌اند.

سرپرست فرمانداری اندیمشک عنوان کرد: امسال و با هماهنگی‌های صورت گرفته، راهپیمایی روز قدس در ۵ شهر از توابع شهرستان اندیمشک و با حضور پر شور مردم ولایت مدار این شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: علاوه بر بخش مرکزی شهرستان اندیمشک، چهار شهر حسینیه و بیدروبه واقع در بخش الوار گرمسیری شهرستان و شهرهای آزادی و چم‌گلک در بخش مرکزی، امسال نیز پذیرای مردم در برگزاری مراسم روز قدس است.

جهانگیری بیان کرد: بخشداران و مسئولان محلی با همکاری و هماهنگی‌های لازم، شرایط اجرای هر چه بهتر مراسم روز قدس را مثل گذشته فراهم و زمینه مشارکت و حضور شهروندان را ایجاد کنند.

وی افزود: به همین جهت، ستاد انتفاضه فلسطین در بخشداری‌های بخش الوار گرمسیری و بخش مرکزی این شهرستان تشکیل و فعالیت خود را برای اجرای هر چه بهتر این مراسم آغاز کرده است.

سرپرست فرمانداری اندیمشک اظهار کرد: دشمن و استکبار به حضور مردم در راهپیمایی عظیم روز قدس در کشور چشم دوخته است و با حضور مردم، بار دیگر دشمن در این عرصه شکست سختی خواهد خورد به همین جهت، همه ما برای حضور و مشارکت شهروندان در این روز مهم و ملی و اعتقادی باید احساس مسئولیت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم