مراسم جمع‌خوانی قرآن در اندیمشک برگزار می‌شود

خورنا – امام جمعه اندیمشک گفت: امسال و با هدف تبیین و توسعه فرهنگی قرآنی در شهرستان، مراسم جمع خوانی قرآن کریم در شهرستان برگزار می‌شود تا مردم با حضور گسترده خود به نحوی مناسب با منطق و فرهنگ قرآن و آموزه‌های اهل بیت (ع) در این حوزه آشنا شوند.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت الله خدامی در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: امروز در مناطق مختلفی از جهان صحنه‌های ترور و خشونت و جنگ قابل مشاهده بوده و ما شاهد مرگ هزاران زن و کودک و فرد بی‌گناه هستیم.

وی افزود: امروز استکبار به رهبری اسرائیل و آمریکا به قتل عام مردم در سرزمین‌های مختلف اسلامی و انقلابی می‌پردازد تا بتواند منافع خود را در مناطق مختلف جهان تأمین و تأیید کند.

امام جمعه اندیمشک عنوان کرد: یمن و سوریه و عراق تنها گوشه‌ای از جنایت‌های استکبار در دوران معاصر و با هدف تأمین منابع دشمنان در توسل به قتل و ترور و خشونت برای کاهش روحیه مقاومت و بیداری مردم سرزمین‌های اسلامی است.

وی گفت: جنایت‌های استکباری‌ها در جهان معاصر ثابت شده و هیچ گونه برائتی از آنان امکان پذیر نیست و خواست اراده برخی از افراد برای بزک نشان دادن چهره مستکبرین در کشور با خواست و ارده انقلابی و اسلامی مردم با شکست مواجه می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین خدامی بیان کرد: روز قدس، نماد حرکت آزادی خواهی مردم سرتاسر جهان در اعتراض به رویه و منطق استکبار برای تسلط سرتاسر جهان است که هر سال پر شورتر از گذشته در سرتاسر دنیا برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال و با هدف تبیین و توسعه فرهنگی قرآنی در شهرستان، مراسم جمع خوانی قرآن کریم در شهرستان برگزار می‌شود تا مردم با حضور گسترده خود به نحوی مناسب با منطق و فرهنگ قرآن و آموزه‌های اهل بیت (ع) در این حوزه آشنا شوند.

امام جمعه اندیمشک اظهار کرد: این ویژه مراسم معنوی، روز ۲۳ رمضان ساعت ۱۷ عصر در مسجد محمدی این شهر برگزار می‌شود که با هماهنگی‌های صورت گرفته، مراسم جمع خوانی قرآن کریم از صدا و سیمای مرکز خوزستان نیز به صورت زنده پخش می‌شود.

انتهای پیام/

مرجع: تسنیم