فاجعه هفتم تیر به تنهایی قادر بود نظام را از پای درآورد

خورنا – امام جمعه اندیمشک در خطبه‌های نماز جمعه اندیمشک اظهارداشت: در جنگ نرم دشمن باید با همدلی و عزم همگانی برای حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب تلاش شود همچنین حفظ شعارهای اساسی انقلاب اسلامی باید مد نظر قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین نعمت الله خدامی اظهار گفت: مؤمن در همه نقش آفرینی‌ها باید تقویت جامعه اسلامی را در نظر داشته باشد چرا که انجام این امور سبب تقویت بنیه و پیوند جامعه می‌شود.

وی افزود: جمعه آینده به عنوان روز قدس یکی از یادگارهای امام راحل است که در این راهپیمایی جهانی باید همگان شرکت فعال داشته باشند چراکه حضور در این عرصه مهم یک پیام بزرگ به جهان استکبار و رژیم صهیونیستی دارد و شرکت در این راهپیمایی ضمن حمایت همه جانبه از مظلومان و ستم دیدگان جنایات استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی محکوم می‌شود.

وی گفت: قوه قضائیه یکی از متولیان برقراری امنیت، آرامش و عدالت در جامعه است و باید قدردان این تلاش‌ها باشیم چرا که مسئولین این نهاد در سال‌های اخیر و در شهرستان اندیمشک قدم‌های خوبی برای تأمین آرامش و آسایش مردم برداشته‌اند.

وی افزود: فاجعه هفتم تیر به تنهایی قادر بود نظام را از پای درآورد اما چون نظام اسلامی به ریسمان الهی متصل است همه توطئه‌های دشمن خنثی شده و می‌شود ولی ما باید به پیام هفتم تیرماه و دفاع از کشور در هر زمینه توجه و تاکید داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین خدامی بیان کرد: شب قدر شب دعا، شب استغفار و شب عمل است، مؤمن علاوه بر اینکه این شب‌ها را احیا می‌کند نباید در انجام وظایف خود در جامعه کوتاهی کند و اگر زکات، خمس و حق‌الناسی به گردن او است باید رضایت بگیرد تا خداوند رحمتش را بر او جاری کند.

امام جمعه اندیمشک اظهار کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مجلس شورای اسلامی یک نهاد برآمده از انقلاب است باید انقلابی باشد و انقلابی هم بماند چرا که میدان امروز جامعه اسلامی با سال‌های اوایل انقلاب متفاوت است و در جنگ نرم دشمن باید با همدلی و عزم همگانی برای حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب تلاش شود همچنین حفظ شعارهای اساسی انقلاب اسلامی باید مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/