دادستان اندیمشک: میزان سرقت در اندیمشک کاهش یافت

ثبت بیش از ۶۰۰ مورد طلاق در اندیمشک! / بیش از ۴۰ هزار پرونده در دادگاه های اندیمشک بررسی می شود

خورنا – دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک گفت: با توجه به اجرای طرح‌های مبارزه با مواد مخدر و موفقیت اجرای این طرح جرائم مرتبط با مواد مخدر از جمله سرقت در این شهرستان با کاهش قابل توجه مواجه شده است.

به گزارش خورنا از اندیمشک، صادق جعفری چگنی امروز در جمع مردم اندیمشک در مصلای این شهرستان اظهار داشت: استفاده از سلاح در مراسم عروسی سبب ایجاد خطر برای افراد حاضر این مراسم‌ها خواهد شد و به همین جهت شهروندان لازم بوده به مواد قانونی در این حوزه توجه داشته باشند.

وی افزود: تا کنون و با پیگیری‌های صورت گرفته شاهد اقدامات خوبی در بخش مقابله با تملک غیر مجاز اراضی در شهرستان هستیم و بیش از هشت هکتار از اراضی متعلق به پایگاه چهارم شکاری به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندیمشک بازگشته است.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک عنوان کرد: یکی دیگر از اقدامات خوب و منحصر به فرد دستگاه قضایی شهرستان اندیمشک مقابله با گروه‌های نفاق در شهرستان بود که توانستیم قدم‌های خوبی در این زمینه برداریم.

وی گفت: سال گذشته عناصر این گروه در شهرستان دستگیر و برای طی مراحل قانونی و قضایی در اختیار مراجع صالح قرار گرفتند و به نوعی اقدامات آنان را کنترل و مهار کردیم.

جعفری چگنی بیان کرد: یکی دیگر از خدمات خوب و منحصر به فرد دستگاه قضایی اندیمشک مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان بوده است که تا کنون ضمن دستگیری مته‌مان این حوزه اسباب کاهش جرائم مرتبط با این جرم نظیر سرقت را در شهرستان به ارمغان آورده است.

وی افزود: هم چنین در سال گذشته بیش از ۶۰۰ پرونده طلاق در شهرستان ثبت شده است که برای کاهش این آمار باید پیگیری‌های گسترده‌ای در بخش اجتماعی و فرهنگی انجام داد و اسباب نابهنجاری اجتماعی و فردی را کاهش داد.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک اظهار کرد: شهرستان اندیمشک نیازمند جذب و به کار گیری ۱۷ قاضی جدید است چرا که تعداد قضات شهرستان جوابگوی نیاز اندیمشک نیست.

وی گفت: در یک سال اخیر بیش از ۴۱ هزار پرونده وارد دستگاه قضایی شهرستان شده که از این تعداد ۳۷ هزار و ۴۲۷ مورد رسیدگی و منجر به صدور رأی شد.

جعفری چگنی عنوان کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته اندیمشک از میان ۳۲ حوزه قضایی استان خوزستان رتبه سوم را کسب کرده که این مقوله بیانگر موفقیت این نهاد در خدمت رسانی به مردم و رفع نیازهای شهروندان است.

انتهای پیام/