محمد رضا حیدری :

مصون سازی خانواده های مددجو دربرابر آسیب های اجتماعی ازاهداف اصلی برنامه های آموزشی کمیته امداد است

خورنا -مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان ماهشهر گفت:هدف اصلی برنامه های آموزشی کمیته امداد امام خمینی (ره)،مصون سازی خانواده ها در برابر آسیب های اجتماعی است.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد شهرستان ماهشهر:محمد رضا حیدری مدیر کمیته امداد در شهرستان ماهشهر با بیان اینکه پدیده فقر موجب آسیب پذیری خانواده ها در برابر انحراف اجتماعی و اخلاقی می شود،اظهار کرد:کمیته امداد امام خمینی (ره) همواره می کوشد در راستای اجرای برنامه های فرهنگی ،آموزشی در مصون سازی خانواده های مددجویان کمیته امداد در برابر آسیب های اجتماعی و انحرافات در جامعه تلاش نموده و به تحقق جامعه سالم کمک نماید.

وی افزود:خوشبختانه دوره های آموزشی و فرهنگی در شهرستان بندر ماهشهر با استقبال خوبی از سوی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد روبه رو یوده و از ابتدای سال تا کنون ۱ هزار و ۴۰۰نفر مددجو مشارکت داشتند.

محمد رضا حیدری در ادامه با اشاره به لزوم استمرار انتقال مناسب آموزه های دینی به افراد در جهت حفظ سلامت جامعه خاطرنشان کرد:جامعه سالم از دیدگاه اسلام،جامعه ای متشکل ازخانواده های دارای سلامت فکری،اخلاقی و اعتقادی است و این مهم با صیانت از باورهای دینی و استمرار در ارتباط با خدا و ارتقای عقاید دینی میسر خواهد شد .بنابراین باید در برگزاری مناسب برنامه های آموزشی و فرهنگی و ارتقای سطح آگاهی و دانایی خانواده ها تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی در پایان به ارائه توضیحاتی پیرامون دوره های آموزشی پرداخت و گفت:مجموعه آموزش هایی که در این دوره های آموزشی ارائه می شود،آموزش هایی در زمینه پیشگیری ازاعتیاد،آسیب های شبکه های مجازی و اثرات سو استفاده ار شبکه های ماهواره ای و همچنین آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی می باشد.

گفتنی است جوانان و نوجوانان،زنان سرپرست خانوار،دختران بازمانده از تحصیل،مشمولین طرح اشتغال و خودکفایی از جمله مددجویان شرکت کننده در این دوره ها بوده اند.

IMG-20160621-WA0005