استاندار شریعتی: اجماع، میتواند توسعه را رقم بزند/ خوزستان قلب کشور است/ نهاد استانداری منادی شعار اعتدال است/ لزوم همکاری اصلاح طلبان و اصولگرایان در استان

خورنا -اجماع نخبگان، علما، اساتید، روزنامه‌نگاران، سازمان‌های مردم‌نهاد و اقشار مختلف مردم می‌تواند توسعه استان را رقم بزند.

استاندار جدید خوزستان با بیان این‌که خوزستان باید گلستان شود، گفت: در استان آسیب‌ها و مشکلات بسیاری از جمله بیکاری، گردوخاک، مشکل آب شرب، وضعیت آموزش‌وپرورش وجود دارد که در مرحله نخست باید به سوی اصلاح سیاست‌ها پیش برویم.

به گزارش ایسنا، غلام‌رضا شریعتی در مراسم تودیع و معارفه استاندار خوزستان که امروز، دوم تیرماه با حضور قائم‌مقام وزیر کشور در سالن جلسات شهید هاشمی استانداری برگزار شد، با اشاره به آیه “ولعصر ان‌الانسان لفی خسر”، اظهار کرد: ایمان و عمل صالح و همچنین راه حق و عدالت تنها راه سعادت ما است. خداوند را شاکرم که فرصت خدمتگزاری به مردم را در این جایگاه حساس به من داده است و امیدوارم در زمان ترک استانداری با رضایت مردم و توفیق خداوند همراه باشم.

وی افزود: خوزستان، قلب ایران است و توسعه خوزستان به معنای توسعه کشور است. این راه را باید همه ما با همدلی و هم‌افزایی طی کنیم و اگر در این راه توسعه، تمام گروه‌ها دست به دست هم دهند باز هم کافی نیست.

استاندار جدید خوزستان با تأکید بر لزوم اجماع استان و بهره‌گیری از این ظرفیت، تصریح کرد: اجماع نخبگان، علما، اساتید، روزنامه‌نگاران، سازمان‌های مردم‌نهاد و اقشار مختلف مردم می‌تواند توسعه استان را رقم بزند.

شریعتی گفت: نهاد استانداری منادی شعار اعتدال است و ان‌شاءالله عامل به آن هم خواهد بود. باید آستین‌ها را بالا بزنیم و همت‌ها را به‌کار ببندیم؛ در استان مشکلات بسیاری وجود دارد. بیکاری، گردوخاک، مشکل آب شرب، وضعیت آموزش‌وپرورش و … آسیب‌های استان هستند. در مرحله نخست باید به سوی اصلاح سیاست‌ها پیش برویم.

وی با بیان این‌که اگرچه مشکلات روزافزون و بسیار زیاد است اما فرصت‌ها نیز بسیار است، عنوان کرد: با دعوت نخبگان و صاحبان اندیشه در بخش خصوصی باید به سوی برطرف کردن مشکلات پیش برویم؛ به‌عنوان عضو کوچک جامعه دانشگاهی اعتقاد دارم که مطالعات علمی باید مدار حرکت ما باشد.

استاندار جدید خوزستان اظهار کرد: رفاه، حق مردم کشور و استان است و مدیران دستگاه‌های اجرایی نباید در این خصوص از هیچ تلاشی دریغ کنند. تردیدی ندارم که آینده بهتری در انتظار جوانان است و خوزستان باید گلستان شود.

شریعتی با اشاره به لزوم همگرایی نیروهای سیاسی گفت: همکاری میان نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرا با هدف مشترک که همان توسعه استان است، باید وجود داشته باشد. خاضعانه دست یاری را به سوی همه دراز می‌کنم تا بتوانیم با همفکری و هم‌اندیشی، استان را پیش ببریم.

استاندار خوزستان گفت: از امروز استاندار تمام استان، هم نمازشب‌خوان‌ها و هم کاهل‌الصلاه‌ها هستم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مهندس بندری دکتر بصورت ویژه فکری برای اصناف و اداره صنعت شهرستان ماهشهر بنمائید که تخلف درآن بیداد می کند شبکه متخلف مقتدر! نیاز به اقدام فوری دارد