وزیر کشور : استاندار جدید خوزستان تحمیلی نیست/وزارت اطلاعات شریعتی را تایید کرد/ رد شایعه “پیشنهاد رئیس دولت اصلاحات برای استانداری شریعتی”/

خورنا – وزیر کشور گفت : استاندار جدید خوزستان تحمیلی نیست/وزارت اطلاعات شریعتی را تایید کرد.

به گزارش خورنا از تسنیم، رحمانی‌فضلی گفت: استعلام وزارت کشور از وزارت اطلاعات درباره غلامرضا شریعتی منفی نبوده و کسی نیز ایشان را به وزارت کشور تحمیل نکرده است.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در گفت‌وگو با  تسنیم، درباره اخباری مبنی بر تحمیلی بودن استاندار جدید خوزستان به وزارت کشور  از سوی اصلاح‌طلبان گفت که این ادعا صحت ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود غلامرضا شریعتی پیشنهاد رئیس دولت اصلاحات به دولت بوده و حتی استعلام استاندار جدید خوزستان از وزارت اطلاعات منفی بوده است، گفت: خیر اینگونه نبوده و تحمیلی هم در کار نبوده است.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا استعلام وزارت اطلاعات درباره غلامرضا شریعتی منفی بوده است، گفت: خیر منفی نبوده است.

رحمانی فضلی درباره احتمال تغییر دیگری از استانداران سراسر کشور نیز گفت: بله تغییر در دستور کار است و به مرور انجام می‌شود.
به گزارش خبرگزاری خورنا، غلامرضا شریعتی مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری خوزستان در دوره اصلاحات و سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری خوزستان بوده است.

گفته می‌شود وی توسط رئیس دولت اصلاحات سیدمحمد خاتمی به دولت برای استانداری خوزستان معرفی شده است.