آیت الله حیدری: عقلانیت، سیاست و حکمت اقتضا میکند که همه از استاندار جدید حمایت کنند

خورنا – آیت الله حیدری گفت: عقلانیت، سیاست و حکمت اقتضا میکند که همه از استاندار جدید حمایت کنند.

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در گفتگوی اختصاصی با خورنا اظهار داشت: نمایندگان خوزستان در مجلس خبرگان، نماندگان مجلس شورای اسلامی، گروهای مختلف، احزاب و رسانه ها گزینه های مختلفی را مطرح و معرفی کردند اما در نهایت تصمیم گیری در خصوص انتخاب استانداران با هیات دولت است و هیات دولت هم تصمیم خود را گرفته اند.

آیت الله حیدری در ادامه در خصوص حمایت از استاندار جدید، بیان داشت: عقلانیت، سیاست و حکمت اقتضا میکند که همه شخصیت ها، جریانات و ارگان ها از استاندار منصوب دولت حمایت کنند، زیرا هیچ استانداری به تنهایی نمیتواند کاری را پیش ببرد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات موجود در استان، بیان داشت: بحث انتقال بی رویه و غیرقانونی آب خوزستان به استانهای دیگر و جلوگیری از ورودی ریزگردها از مشکلات جدی استان است که استاندار جدید باید به آن توجه ویژه بکند و اگر مورد توجه قرار نگیرند، در آینده فاجعه آفرین خواهد بود.

نماینده خوزستان در مجلس خبرنگان همچنین به بحران اشتغال اشاره کرد و افزود: استفاده بی رویه از نیروهای غیربومی نیز از دغدغه ها و الویت های استان است و انتظار میرود استاندار در این موضوع نیز، پیگیری موثر داشته باشد.

وی ادامه داد: حمایت از رونق اقتصادی، بنگاه های زودبازده، سرمایه گذاران کار آفرین باید در دستور کار قرار بگیرد تا مشکلات اقتصادی کمرنگ شوند و مردم خوزستان زندگی آبرومندانه و عزت مندی داشته باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • عباس درود بر آیت الله حیدری صدای رسای مردم استان خوزستان
  • عساکره احسنت
  • پرهیزکار مرد پر تلاش و خستگی ناپذیر . خدا خیرتان بدهد