عاملان شهادت و مجروحیت مأموران انتظامی ماهشهر دستگیر شدند

خورنا –عاملان شهادت و مجروحیت مأموران نیروی انتظامی ماهشهر ظرف کمتر از ۲۴ ساعت در اهواز شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، عاملان شهادت ستوان‌دوم جواد ویسی از مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر و مجروحیت دو مأمور دیگر این پلیس، امروز در اهواز دستگیر شدند.

این دو سارق مسلح «ط.ع» و «غ.ع» نام دارند که امروز مخفیگاه آنها در اهواز شناسایی و گرفتار چنگال تیز قانون شدند.

براساس این گزارش، روز گذشته دوشنبه ماموران پلیس آگاهی شهر بندر امام خمینی (ره) در راستای اجرای دستور مقام قضایی به مخفیگاه یک سارق سابقه‌دار در این شهر مراجعه کرده تا وی را دستگیر کنند.

این مأموران پس از شناسایی مخفیگاه سارق در حین عملیات از سوی سارق یاد شده مورد حمله وی با سلاح سرد قرار گرفتند ولی موفق به دستگیری این سارق سابقه‌دار شدند.

مأموران انتظامی حین دستبند زدن به این سارق از سوی یکی از بستگانش با سلاح گرم مورد حمله قرار گرفتند که یکی از مأموران انتظامی به دلیل اصابت گلوله و نیز شدت جراحات در محل به شهادت رسید و دو مأمور دیگر زخمی شدند.

مأموران انتظامی حاضر در محل به خاطر ازدحام جمعیت و به دلیل حفظ جان مردم از تیراندازی به سوی افراد مهاجم خودداری کرده و همین موضوع، باعث فرار آنان و سارق یاد شده از محل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم تشییع شهید جواد ویسی فردا چهارشنبه ساعت ۸ و نیم صبح از مقابل کلانتری ۱۳ بندر امام خمینی (ره) تا مصلی نماز جمعه این شهر برگزار و پیکر پاکش برای تدفین به زادگاهش در شهرستان بهمئی منتقل خواهد شد.

وضعیت عمومی دو مأمور مجروح شده نیز رضایت‌بخش اعلام شده است.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • شهروند سلام...چرا اسم قاتلین رو کامل نمی نویسید؟