نماینده اهواز: هر ۱۸ نماینده خوزستان دکتر شریعتی را برای سمت استانداری مناسب دانستند

خورنا – جواد کاظم نسب الباجی نماینده مردم اهواز در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: هر ۱۸ نماینده خوزستان دکتر شریعتی را برای سمت استانداری مناسب دانسته و قطعا او را در رسیدن به اهداف استان که چیزی جز اهداف نمایندگان نیست همراهی خواهند کرد.

وی بیان داشت: در جلسه ای که امروز با استاندار جدید خوزستان در مجلس داشتیم این سمت را به او تبریک گفتیم و قطعا در کنار ایشان گام برمی داریم و در راستای رفع مشکلات و نیازهای استان تعامل کامل با او داریم.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت : اعتقاد ما و ایشان این مهم می باشد که خوزستان متعلق به همه خوزستانی ها است و در آینده خدمات مناسبی را مد نظر داریم که مهمترین آنها تامین آرامش، امنیت، حل مشکل ریزگردها، عدم انتقال آب کارون، معیشت مردم و راه اندازی مجدد شرکت ها و صنایع تعطیل است.

الباجی گفت: خط قرمز ما در خوزستان اخلال در آرامش و فکر مردم است و قطعا در جلسات آینده موضوع را بررسی و با استاندار در میان می گذاریم و مطمئن هستیم جلسات آینده موثرتر خواهد بود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه دیدگاه هر ۱۸ نماینده خوزستان برای به کرسی نشستن شریعتی مثبت است و اعلام کرده ایم که تعامل مناسبی با استاندار خواهیم داشت، زیرا عدم تعامل از هر طرف را مانع پیشرفت استان و استاندار می دانیم و قطعا کارها با مشکل روبه رو می شوند.

الباجی در پایان گفت: اینکه استاندار خوزستان فردی بومی است و با درایت، دارای تحصیلات و به لحاظ اجتماعی جایگاه مناسبی دارد و اولویت های استان را به خوبی می داند و اهداف او با اهداف نمایندگان برابر است مورد تائید ماست و انشاء الله بتوانیم در کنار سایر عزیزان اتفاقات خوبی را برای استان رقم بزنیم.