شریعتی: برای آبادانی استان آمده ام و از هر کوششی برای این امر دریغ نخواهم کرد

خورنا – استاندار جدید خوزستان گفت:برای آبادانی استان آمده ام و از هر کوششی برای این امر دریغ نخواهم کرد.

دکتر غلامرضا شریعتی اظهار کرد: شناخت کامل و دقیقی از استان خوزستان دارم زیرا خودم اهل این استان بزرگ هستم و از پتانسیلها و توانمندیهای آن آگاه هستم.
وی گفت: قطعا تلاش خواهم کرد از همه نخبگان استان برای آبادانی و توسعه همه جانبه استان استفاده شود زیرا این استان دارای نخبگان زیادی از اقوام و طیف های مختلف است.
وی برادری و دوستی را لازمه کار خود دانست و گفت: برادران عرب و غیر عرب در استان با وفاق و همدلی مرا در این وظیفه خطیر کمک خواهند کرد. وی گفت: با برنامه کامل به استان خواهم آمد و تلاش خواهم کرد نواقص موجود برطرف شده و مسیر توسعه استان هموار و رشد متوازن آن شدت گیرد.
وی استان خوزستان را استانی بزرگ با مردمانی بزرگ توصیف کرد و گفت: نقش استان خوزستان در هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و این مردم شایسته هر گونه خدمت و خدمتگزاری هستند.
استاندار جدید خوزستان به پتانسیلهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی ، علمی و دیگر عرصه ها اشاره کرد و گفت : تلاش خواهم کرد تا خوزستان در اندازه بزرگی نامش مطرح شود که در این راستا نقش نخبگان و افراد شایسته بسیار مهم و تاثیر گذار است.
به گزارش شوشان ، دکتر غلامرضا شریعتی عصر یکشنبه در نشست هیات دولت به عنوان استاندار جدید خوزستان انتخاب و معرفی شد. به گزارش شوشان ،  غلامرضا شریعتی مورد حمایت جمعی از روحانیان و مورد اجماع برخی از نمایندگان مجلس از دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب می باشد.
دکتر غلامرضا شریعتی در دوران اصلاحات سابقه مدیرکلی سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، معاونت سیاسی امنیتی استانداری و در محدوده زمانی کوتاهی به عنوان سرپرست استانداری خوزستان مشغول فعالیت بود.
منبع : ایرنا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سعیدمجدم سلام و عرض ادب اخبار و درخواستمان را چطور ارسال کنیم؟