سوابق رئیس جدید کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی

خورنا – ظهر امروز فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس دهم شورای اسلامی به عنوان رئیس کمیسیون انرژی مجلس انتخاب شد.

وی بیش از این سابقه سه دوره نمایندگی مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و استاندار بوشهر در دولت های دهم و یازدهم و مشاور وزیر نفت دولت یازدهم و معاون وزارت نفت در گاز رسانی به شهرهای زیر بیست هزار نفر را در کارنامه دارد.

فریدون حسنوند هم چنین از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس بوده که در زمان جنگ تحمیلی حضوری ماندگار در صحنه های دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی داشته است.

با انتخاب فریدون حسنوند به عنوان رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تعداد گسترده ای از مسئولان استانی و ملی این انتخاب را تبریک گفته اند.

جواد سعدون زاده نماینده آبادان در مجلس ، سید کریم حسینی معاون سیاسی استاندار خوزستان، اسماعیل جلیلی عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس نهم، گلمرادی نماینده مردم ماهشهر و امیدیه و هندیجان در مجلس دهم، بهرام رشیدی نیا مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان از جمله افرادی هستند که انتخاب فریدون حسنوند را به مفام ریاست کمیسیون انرژی مجلس تبریک گفته اند.

هیئت تحریریه پایگاه خبری خورنا نیز به نوبه خود انتصاب فریدون حسنوند به مقام ریاست کمیسون انرژی مجلس شورای اسلامی را به ایشان و مردم ولایت مدار شهر یک هزار شهید اندیمشک تبریک و تهنیت عرض می کند و آرزوی توفیق و موفقیت دو چندان برای ایشان را در مقام جدید از خداوند متعال مسئلت می جوید.