بانوی طلایی رشته کیک بوکسینگ رامهرمزی: رشته کیک بوکسینگ یک‌ ورزش هوازی است و هیچ‌گونه خطری برای بانوان ندارد

خورنا – به گزارش رامپرس  زهرا غفوری امروز  در رامهرمز اظهار کرد: اولین بانوی کیک بوکسینگ و مربی این رشته ورزشی ویژه بانوان در این شهرستان هستم و از سال ۹۲ توسط همسرم  مهران قاسمی که مربی ورزش رزمی بود با این رشته‌ی ورزشی آشنا و شروع به تمرین کردم.

وی ادامه داد: با تمرین‌های فشرده و تشویق همسرم که به‌عنوان مربی، در کنار من بود توانستم در مدتی کوتاه به مراحل آمادگی برسم و پس از قبول شدن در امتحان مربیگری به‌عنوان مربی بانوان این رشته در شهرستان شوم.

بانوی رزمی‌کار و مربی رشته کیک بوکسینگ تصریح کرد: رشته‌ ما بیشتر امتیازی است و شاید بانوان تصورشان این باشد که رشته آسیب سازی است در صورتی‌ که اصلاً این‌طور نیست و این‌ یک ورزش هوازی است و می‌تواند برای جسم، روح و قلب مفید باشد و تمام بدن را درگیر کند.

وی افزود: دخترانی که دارای هیجان زیاد هستند می‌توانند انرژی خود را توسط این رشته تخلیه کنند و بهترین رشته برای کاهش وزن، چربی سوزی و کشیدگی قد است.

غفوری همچنین گفت: این رشته نسبت به اسمش چون در کشور ما کنترل‌ شده است هیچ‌گونه خطری ندارد و زدن ضربات مشت توی صورت در ایران برداشته‌ شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۹۴ در چهار مسابقه در دو نوع استایل شرکت کردم و توانستم مدال طلا کسب کنم و در اردوی تیم ملی در همدان حضور داشتم که متأسفانه برای اعزام به این مسابقات هیچ‌گونه پشتیبانی از طرف مسؤولان به من نشد.

این بانوی ورزشکار در پایان گفت: انتظار داریم مسؤولان از ما حمایت کنند و برای بانوانی که به رشته‌های ورزشی روی می‌آورند ایجاد انگیزه کنند تا جامعه دچار خمودگی نشود.

فرشیدفرجی-خبرنگارخورنا-رامهرمز