بازدید خبرنگاران خوزستانی از طرح های اقتصاد مقاومتی

خورنا – عادل نوروزیان مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان در گفت و گو با خورنا اظهار داشت: کاملاً واضح است که نامگذاری سال ها توسط مقام معظم رهبری بر اساس اولویت های کشور و بسیار حساب شده و دقیق صورت می گیرد.

وی افزود: بر این اساس چنانچه منظور رهبر معظم انقلاب از نامگذاری امسال پرداختن تئوریک به مبحث اقتصاد مقاومتی و برگزاری جلسات دانشگاهی و آکادمیک بود مطمئناً نامگذاری امسال متفاوت از آنچه اکنون است، می بود.

نوروزیان تاکید کرد: با این رویکرد و برای تحقق شعار امسال آحاد مردم و سازمان های ذیربط باید تلاش و همت خود را بر ارائه کارهای عملیاتی و میدانی متمرکز سازند زیرا به اندازه کافی در طول چند سال اخیر در این حوزه نظریه پردازی شده است!

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان عنوان کرد: بسیج رسانه استان نیز در این راستا و در حوزه ماموریت خود در سال ۹۵ به سراغ طرح های موفق اشتغالزایی خانگی، زودبازده و اقداماتی خواهد رفت که به صورت عملی و اغلب با هزینه های اندک بحث اقتصاد مقاومتی را در استان به اجرا در آورده اند و برای تمامی جوانان و خانواده ها قابلیت اجرا دارند.

گفتنی است که تصاویر زیر مربوط به طرح پرورش مرغ محلی و بلدرچین در شهرستان کارون استان خوزستان می باشد که توسط یکی از جوانان فعال این شهرستان و با هزینه اندک راه اندازی شده است.

آقای موسوی در مکانی محدود با خلاقیت خود، موفق به پرورش ۷۰۰ مرغ محلی، ۸ هزار بلدرچین گوشتی، ۶۰۰ بلدرچین تخم گذار و نیز جوجه کشی و بسته بندی و فروش تخم بلدرچین شده و از این راه درآمدزایی خوبی را برای خود فراهم کرده است.