منصور قمر:لزوم اتخاذ تصمیمات قهریه درصورت سهل انگاری مدیران دربهبود وضعیت کشتارگاه

خورنا -منصور قمر فرماندار شهرستان بندر ماهشهر متذکر شد: درصورت سهل انگاری مدیران ذیربط در بهبود وضعیت کشتارگاه ،تصمیمات قهریه اتخاذ خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ماهشهر:منصور قمر فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در بازدید سرزده امروز خود از کشتارگاه دام شهرستان به همراه آقاجری دادستان شهرستان ،علیرضا قدری سرپرست شبکه بهداشت و درمان،رئیس سازمان محیط زیست و کمایی شهردار بندر ماهشهر ضمن خواستار شدن رسیدگی سریع به وضعیت کشتارگاه  خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه چشم پوشی و عدم اقدامات به موقع در خصوص بهبود وضعیت کشتارگاه به مخاطره انداختن سلامت عمومی جامعه است ،همه مدیران موظف به صیانت از بهداشت عمومی بوده و در صورت سهل انگاری مدیران ذیربط ،تصمیمات قهریه اتخاذ خواهد شد.

 

وی اضافه کرد:با توجه به شواهد امروز وضعیت فعلی کشتارگاه نسبت به بازدیدهای گذشته مطلوب تر می باشد ولیکن رضایت بخش نبوده و همت جدی مدیران مربوطه در مرتفع نمودن مشکلات آن در رسیدن به شرایط ایده آل را میطلبد. .

منصور قمر در ادامه اظهار کرد:رسیدگی به وضعیت کشتارگاه و بهبود آن از الویت های برنامه ما در شهرستان است و توجه و در نظر گرفتن الزامات بهداشتی احترام به حقوق مردم بوده و امری واجب است.

عالی ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر در پایان با تاکید بر لزوم تجهیز و بروزرسانی کشتارگاه دام شهرستان بیان کرد: رسیدگی به شرایط کشتارگاه مستلزم یک برنامه زمان بندی مناسب می باشد که بتوان با تجهیز و بروز رسانی آن،کشتارگاه را از یک کشتارگاه سنتی به کشتارگاه صنعتی و در خور مردم این شهرستان ارتقا داد و همواره می کوشیم با تحقق این امردر حفظ سلامت عمومی ،گامی موثر برداشته شود.

IMG-20160617-WA0012

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *