واحد تولید مواد غذایی غیرمجاز در اندیمشک پلمب شد

خورنا -رئیس مرکز بهداشت اندیمشک گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته یک واحد تولید مواد غذایی غیر مجاز در اندیمشک شناسایی و پلمب شد.

فریدون کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا در اندیمشک اظهار داشت: با توجه به افزایش مصرف مواد غذایی در ماه مبارک رمضان شبکه بهداشت و درمان اندیمشک طرح‌های ویژه‌ای در شهرستان اجرا خواهد کرد.

وی افزود: با اجرای این طرح‌ها با تولید کنندگان مواد غذایی ناسالم و غیر مجاز طبق قوانین موجود و به جهت افزایش سلامت عمومی، برخورد خواهد شد.

رئیس مرکز بهداشت اندیمشک عنوان کرد: به همین جهت و با پیگیری‌های صورت گرفته، یک واحد تولید مواد غذایی غیر مجاز در اندیمشک شناسایی و پلمب شد.

وی گفت: این واحد صنفی، توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت کشف و با دستور قضایی و توسط مأموران نیروی انتظامی شهرستان پلمب شده است.

کاظمی بیان کرد: این واحد صنفی، یک کارگاه غیرمجاز تولید انواع زولبیا و بامیه بوده که در یک منزل مسکونی و بدون توجه به مقررات قانونی و نکات بهداشتی اقدام به تولید و توزیع انواع زولبیا و بامیه کرده است.

وی افزود: با پلمب این واحد بهداشتی، بیش از ۲۰۰ کیلوگرم زولبیا و بامیه غیر مجاز کشف و سپس توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان اندیمشک معدوم شده است.

رئیس مرکز بهداشت اندیمشک اظهار کرد: استفاده از وسایل و مواد غیرمجاز و غیربهداشتی، عدم رعایت بهداشت فردی و استانداردهای مواد غذایی و حمل مواد غذایی تولید شده توسط وسایل نقلیه روباز از جمله موارد تخلف این کارگاه است.

وی گفت: شهروندان قبل از خرید از مراکز تولید و توزیع مواد غذایی، نسبت به رعایت نکات قانونی و بهداشتی توسط واحدهای صنفی اطمینان کسب کرده و هرگونه تخلف را با واحدهای بهداشتی شهرستان در میان بگذراند.

انتهای پیام/