تیم کشتی هندیجان با ۷۰۰ هزار تومان راهی مسابقات استانی شده/ سرپرست تیم: پول غذای امشب و فردا و پول بازگشت به هندیجان را نداریم/ نمیشود به کشتی گیران نان و پنیر داد!

خورنا- سرپرست تیم کشتی خردسالان و نونهالان هندیجان گفت: پول غذا و بازگشت از مسابقات به هندیجان را نداریم.

محمد چاروسائی، سرپرست تیم کشتی خردسالان و نونهالان هندیجان گفت: مسابقات کشتی آزاد خردسالان و نونهالان قهرمانی استان خوزستان در حالی در اهواز برگزار خواهد شد که تیم کشتی هندیجان با ۱۷ کشتی گیر و ۲ مربی، تنها هزینه رفت به این مسابقات را دارد و هزینه غذا و بازگشت را ندارد.

چاروسائی ادامه داد: کل هزینه ای که در اختیار این تیم ۱۹ نفره برای اعزام به مسابقات قرار گرفته، ۷۰۰ هزار تومان است در حالی که حداقل ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان مورد نیاز ما میباشد.

وی بیان داشت: مجبور شدیم بین هر ۲ کشتی گیر یک غذا تقسیم کنیم و برای امشب و فردا حتی پول خرید نان و پنیر هم نداریم در حالی که کشتی گیران برای حضور قدرتمند در صحنه به کمترین چیزی که نیاز دارند، غذای مقوی است.

چاروسائی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار داریم مسئولین هرچه زودتر این مشکل را رفع کنند و برای شام و فردا و هرینه بازگشت شرمنده کشتی گیران نشویم، ضمن اینکه ما آبروی هندیجان در این مسابقات هستیم و این وضع اصلا زیبنده نیست.