تاکید فرماندار رامشیر بر ضرورت ساماندهی توزیع کنندگان آب شرب در سطح شهرستان

خورنا – فرماندار رامشیر بر ضرورت ساماندهی توزیع کنندگان آب شرب در سطح شهرستان و توجه ویژه شهرداری به نظافت عمومی تاکید کرد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامشیر صبح امروز سعید فیوضی فرماندار رامشیر  در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی  این شهرستان بر ضرورت ساماندهی توزیع کنندگان آب شرب در سطح شهرستان و توجه ویژه شهرداری به نظافت عمومی  تاکید کرد و اظهار داشت : دستگاه‌های متولی این شهرستان باید با برگزاری جلسات مشترک با توزیع کنندگان آب شیرین ، کنترل و نظارت دقیق‌تری بر آنها به ‌منظور حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از بیماری‌های شایع در جامعه داشته باشند .

فرماندار رامشیر در ادامه با اشاره به درج گزارشی در یکی از سایت های محلی مبنی بر افزایش قلیان کده ها در سطح شهرستان گفت :خوشبختانه با همکاری و هماهنگی دستگاههای متولی اقدامات خوبی در خصوص جمع آوری قلیان کده ها صورت گرفته است و در مقایسه با دیگر شهرستان ها ، رامشیر وضعیت مطلوب تری دارد .

سعید فیوضی افزود :  برخورد سلبی با عرضه قلیان به تنهایی کافی نمی باشد و برای اینکه جوانان را ازمصرف قلیان دور کنیم نیاز به فرهنگ سازی داریم و ضرورت دارد دستگاههای فرهنگی در این زمینه بیش از پیش وارد عمل شوند و با برنامه ریزی مناسب در جهت متنوع تر کردن و پربارترکردن اوقات فراغت جوانان قدم بردارند.

در ادامه سایر اعضا به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در پایان بر اقدام عملی و مؤثر در ارتقاء سطح سلامت شهروندان تاکید شد .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *