نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس: کشور با مشکل جدی توسعه ناهماهنگ مواجه است

خورنا – به گزارش رامپرس اقبال محمدیان در رامهرمز اظهار کرد: در کشور توسعه ناهماهنگ صورت گرفته است و در مدیریت شهری باوجودی که ۷۰ درصد مردم در شهرها زندگی می‌کنند بسیار عقب هستیم.

وی ادامه داد: در توسعه شهری نقش شهرداری و شورای شهر می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد و رضایتمندی مردم را فراهم کند.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس تصریح کرد: ضرر ناهماهنگی‌ها قطعا به مردم بر می‌گردد لذا با یک توسعه هماهنگ و ارتباط نزدیک و مستمر بین دستگاه‌های اجرایی می‌توان مشکلات را از پیش رو برداشت.

وی در ادامه بر لزوم تامین رضایت‌مندی مردم تاکید کرد و افزود: آنچه باعث حفظ این نظام شده است مردم هستند لذا برای رضایت‌مندی مردم باید عهد ببندیم که از کوشش و تلاش خالصانه دریغ نکنیم.

محمدیان تأکید کرد: برای این‌که حرکت روبه‌جلو خود را ادامه دهیم باید از منابع عظیم و پرشور نیروی انسانی بهره ببریم و بحث زمان را باید به‌صورت مدون و هوشمند به‌پیش ببریم.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه‌ریزی، پیگیری مستمر و لحظه‌به‌لحظه یک اصل است لذا با تمام وجود بودجه هر دو شهرستان رامهرمز و رامشیر را در زمینه‌های مختلف پیگیری خواهم کرد و بخش دیگر به مدیر مربوطه که پیگیری مستمر و لحظه‌به‌لحظه در هزینه بودجه داشته باشد برمی‌گردد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در پایان گفت: تقویت بعد نظارتی دستگاه قانون‌گذار از اصول اساسی است و جلوگیری از هدر رفت سرمایه و اعتماد مردم در خروجی و عملکرد دستگاه‌های اجرایی را فراهم خواهد کرد.

فرشیدفرجی-خبرنگارخورنا-رامهرمز