پیام تسلیت رئیس شورای شهر و شهردار بندرماهشهر به مناسبت شهادت احمد مکیان

خورنا – درپی شهادت شهید سرافراز مدافع حرم احمد مکیان از سوی شهردار ورئیس شورای اسلامی شهربندرماهشهر پیام تسلیتی خطاب به امام جمعه محترم شهرک آیت الله طالقانی صادر شد . متن پیام به این شهر است :

بسم رب الشهداءوالصدیقین

حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا هاشمی امام جمعه معزز شهرک آیت الله طالقانی

سلام علیکم

درود و تحیت خداوند بر شهید سرافراز مدافع حرم ” احمد مکیان ” که در میدان پاسداری از آرمان های متعالی اسلام عزیز، آسودگی بر نتابید.

همان که پیرو راستین مکتب امامت و ولایت بود و همچون دیگر شهدای گرانقدر جهان اسلام تا آخرین نفس در صیانت از ارزش های والای اسلامی و تبعیت بی چون و چرا از مقام معظم رهبری وفرماندهی معظم کل قوا ، حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) درنگ ننمود و سرانجام با اراده ای استوار و قلبی سرشار از ایمان در راه دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

زهی سعادت شما پرورش دهندگان آن سبکبال عرش نشین را که اینک رسالت پاسداری از خون خاکیان افلاکی را بر دوش دارید.

امید است با صبر جمیل و با لسان گویا و رسای خویش در صیانت از دستاوردهای رزمندگان میدان های جهاد و شهادت موفق باشید.

اینجانبان شهادت آن پاسدارمدافع حریم اهل بیت ( علیهم السلام) و ولایت را به حضرت عالی ، بیت معظم آن شهید گرانقدر ومردم شهید پروربندرماهشهر بویژه مردم ولایتمدارشهرک آیت الله طالقانی تبریک و تسلیت عرض نموده، از خداوند سبحان برای حضرت عالی وبیت معظم آن شهید سرافراز  سعادت ، سلامت و اجر صابرین را در سایه عنایت ولی عصر، حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) آرزومندم.

غلامحسین کمایی شهرداربندرماهشهر

مجاهد نظارات رئیس شورای اسلامی شهربندرماهشهر