غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در آبادان

خورنا – مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا در روز  دوشنبه ۲۴ خرداد ماه مصادف با  هفته جهاد کشاورزی برگزار شد.

به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی مراسم باشکوه و معنوی غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای جهادگر هشت سال دفاع مقدس با تقدیم گل و خواندن فاتحه به روح زنده این لاله‌های آسمانی توسط مدیر و پرسنل جهاد کشاورزی آبادان و اداره تعاون روستایی پاس داشته شده و با آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید عهدی دوباره بستند.

در این مراسم ناجی شهیب زاده؛ مدیر جهاد کشاورزی آبادان بعد از ادای
احترام و پاسداشت مقام شامخ شهدا و با تبریک هفته جهاد کشاورزی خدمت تمامی تلاشگران این عرصه، به تشریح جایگاه شهدای جهادگر در دوران دفاع مقدس پرداخته و افزود: شهدای انقلاب اسلامی مردان و زنان رشیدی بودند که در اوایل شکل‌گیری انقلاب عظیم ایران اسلامی و دوران جنگ تحمیلی با رشادت و از جان گذشتگی مسیر حق تعالی را در پیش گرفته و لحظه‌ای از آن غافل نشدند.

همچنین حجه الاسلام منصور مطرقی نماینده ولی فقیه و امام جماعت مدیریت جهاد کشاورزی آبادان عنوان کرد: شهداء همان کسانی هستند که تنها هدف آنها قرب الهی و حفظ ارزش‌ها بود. وی خاطرنشان کرد: بلافاصله بعد از دستور امام راحل (ره) این عزیزان برای دفاع از میهن انقلاب اسلامی وارد جبهه حق علیه باطل شده و در تمام دوران دفاع مقدس از دست درازی  بیگانگان به کیان اسلامیمان جلوگیری کردند.

در ادامه مدیر و پرسنل جهاد کشاورزی آبادان و اداره تعاون روستایی ضمن
قرائت فاتحه به غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای جهادگر پرداخته و با
تقدیم گل به قبور مطهر شهداء یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.