پرسپولیس با عهدنامه قهرمانی شانزدهم شد!

خورنا: تیم فوتبال پرسپولیس با توقف برابر فولاد خوزستان یک پله در جدول سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار فولاد و پرسپولیس از ساعت ۲۰ در ورزشگاه تختی اهواز در حضور ۱۵ هزار تماشاگر آغاز شد و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه اول، بازی بیشتر در اختیار بازیکنان فولاد بود. این تیم در دقیقه ۱۲ روی حرکت پورخسروانی و با خطای ماهینی به پنالتی رسید اما نیلسون ضربه پنالتی ایوب کلانتری را مهار کرد.

در دقیقه ۴۲ فولاد روی یک ضربه زیبا توپ را به تیر دروازه زد و در برگشت بختیار رحمانی توپ را وارد دروازه کرد اما این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسید. در دقایق پایانی نیلسون یک بار دیگر توپ را به خوبی مهار کرد تا پرسپولیس در نیمه اول با درخشش دروازه بان برزیلی خود گل نخورد.

در نیمه دوم با حضور کریمی و زاید در ترکیب پرسپولیس، این تیم کمی به خود آمد و در دقیقه ۷۴ محمد قاضی با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد.

این بازی تا دقایق پایانی با همین نتیجه ادامه داشت اما ایوب کلانتری که یک پنالتی را از دست داده بود در دقیقه ۹۰ بازی را به تساوی کشاند تا پرسپولیس به یک امتیاز این مسابقه قناعت کند و ۶ امتیازی شود. این تیم که پیش از این بازی عهدنامه قهرمانی امضا کرده بود،‌ با این امتیاز در رده شانزدهم قرار گرفت و یک پله سقوط کرد.

قضاوت این مسابقه بر عهده علیرضا فغانی بود. وی به آرش افشین از فولاد کارت زرد نشان داد.

ترکیب فولاد:

ارشاد یوسفی، عبدالله کرمی، ایوب والی، مهرداد جماعتی، امید خالدی، شهاب کرمی، بختیار رحمانی، ساسان انصاری، ( ۵۸ آرش افشین) ایوب کلانتری، عباس پورخسروانی(۷۱ مهدی نوری) و اسماعیل شریفات( ۸۱ سروش رفیعی)

سرمربی: حسین فرکی

ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، سید جلال حسینی، رضا نورمحمدی، محسن بنگر، حسین ماهینی، مهرداد پولادی، مهدی مهدوی کیا، امیر حسین فشنگچی(۱۱ میثم نقی زاده)محمد نوری، (۶۲ ایمون زاید) غلامرضا رضایی(۶۱ علی کریمی) و محمد قاضی

سرمربی: مانوئل ژوزه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *