مراسم تشییع و وداع با شهید احمد مکیان در آبادان و بندرماهشهر برگزار میشود/ خاکسپاری، طبق وصیت شهید در قم انجام میشود

خورنا – جلسه ی هماهنگی از پیکر مدافع حرم؛شهید احمد مکیان برگزار شد و مقرر شد مراسم تشییع، فردا عصر از مصلی نماز جمعه آبادان برگزار شود.

به گزارش خورنا به نقل از روابظ عمومی فرماندار آبادان، صبح امروز جلسه هماهنگی استقبال از پیکر مدافع حرم شهید احمد مکیان در محل فرمانداری ویژه شهرستان آبادان برگزار شد.

در این نشست که به ریاست مسعود رئوفی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه،مسئولین بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،خانواده شهید مکیان و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان برگزار شد،هماهنگیهای لازم در این خصوص صورت پذیرفت.

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است پیکر مطهر این شهید امروز(شنبه) عصر ساعت ۱۶ از طریق فرودگاه بین المللی آیت اله جمی وارد آبادان شود.

در این نشست مقرر شد مراسم وداع ، امشب ساعت ۲۲در مسجد امام رضا (ع)واقع در ایستگاه ۶ کوی ذوالفقاری برپا شود.

همچنین مقرر شد فردا یکشنبه مراسم تشییع در ساعت ۱۷/۳۰عصر از مصلی نماز جمعه آبادان تا مسجد امیرالمونین صورت پذیرد و از آنجا به بندرماهشهر و شهرک طالقانی جهت برگزاری مراسم وداع با شهید منتقل شود.

همچنین مقرر شد شهید از بندرماهشهر به اهواز و از آنجا به تهران منتقل شود تا طبق وصیت نامه ی شهید احمد مکیان، پیکر این شهید در شهرستان قم و در جوار همرزمانش به خاک سپرده شود.

شهید احمد مکیان از نیروهای بسیجی خوزستانی بود که چندی پیش در دفاع از حرم آل الله در سوریه به شهادت رسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *