آغاز عملیات اجرایی ساختمان اداری و آموزشی دانشگاه بین‌المللی خرمشهر –خلیج فارس

سیاوش چراغی|خورنا- معاون مالی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی خرمشهر –خلیج فارس از آغاز ساخت ساختمان اداری و آموزشی این دانشگاه در مجتمع دانشگاهی واقع در خرمشهر، کوی معین از خرداد جاری خبر داد و گفت: هدف مجموعه، بهره‌برداری از پروژه تا پایان سال ۱۳۹۶ است
دکتر محمد رضوانی درباره دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی خرمشهر –خلیج فارس پس از تجمیع واحد خرمشهر با مرکز خلیج فارس با تشکر از درایت دکتر میرزاده و پیگیری مجدانه هیات امنای استان خوزستان و مسئولان شهری به خبرنگار خبرگزاری خورنا گفت
از زمان آغاز به کار هیات رئیسه جدید دانشگاه، نشاط معنی داری بر همه فعالیت‌های دانشگاه حاکم است که جا دارد از دکتر مهدی بصیرت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی خرمشهر –خلیج فارس به خاطر اهتمام وی در حل مشکلات دانشگاه و بهبود و اصلاح امور در همه قسمت‌ها قدردانی کنم.
این مسئول افزود:‌به رغم همه کاستی‌هایی که وجود داشته است، تلاش کرده‌ایم که رفتار ما قانونمند باشد و بر اساس الگوهای قانونی حداکثر انعطاف پذیری برای ارائه خدمات در حوزه‌های تعریف شده در نظر گرفته شود.
وی ادامه داد:‌«تلاش مجموعه معاونت اداری و مالی دانشگاه، همکاری و مشارکت در اجرای برنامه‌های دانشگاه و تسهیل روند انجام اقدامات بخش‌های مختلف دانشگاه است. این حوزه به منظور بهبود شرایط و ایجاد فضای مناسب برای ارائه خدمات متناسب با جایگاه و شان همکاران از پیشنهاد و انتقادهای سازنده استقبال می‌کند و معتقدیم که پیشنهاد و انتقادهای همکاران می‌تواند کارایی ما را در آینده بهبود بخشد و شرایط مناسب‌تری برای خدمات سالم فراهم کند.
رضوانی خاطرنشان کرد: «بر این اساس وضعیت مطلوب به گونه‌ای ترسیم شده است که دانشگاه بتواند در جایگاه واقعی خود قرار بگیرد. امیدواریم که با به ثمر نشستن این برنامه‌ها دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی خرمشهر –خلیج فارس بتواند فضیلت‌های علمی و ارزش‌های دانشگاهی خودش را بیشتر از گذشته به جامعه معرفی و نقش جدی خود را ایفا کند.
وی در باره کمک مردم بومی به این دانشگاه گفت: به اعتقاد بنده برای پیشرفت سطح علمی و فرهنگی جامعه، دانشجو و دانشگاه تاثیرگذار است. دانشگاه باید دانشجومحور و پژوهش‌محور باشد چراکه اثرات دانشجویی و دانشجومحور بودن در جامعه قابل مشاهده خواهد بود.
معاون مالی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی خرمشهر –خلیج فارس، اهداف قبل از تجمیع را یادآور شد و اظهار کرد: به اهداف و برنامه‌هایی که قبل از تصدی پست معاونت مد نظرم بود نسبتا رسیده‌ایم اما من‌بعد نیاز به برنامه‌های درازمدتی هست که باید طراحی و اجرا شوند. امروز بر اساس برنامه‌ها، گام‌هایی برداشته شده که ان‌شاالله انتظاراتی که مقام معظم رهبری از دانشگاه‌ها دارند، برآورده شود که از جمله آن، علم، توام با ایمان و معنویت است.
وی خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهم، تدوین برنامه‌¬ای جامع است که تمام نیازهای قسمت¬‌های مختلف دانشگاه در آن گنجانده شود و مبنای تصمیم‌گیری‌های مالی قرار گیرد. در این زمینه الحمدلله با روی کار آمدن هیأت رئیسه جدید، مدیریت شایسته‌ای صورت گرفته و در حال بهبود آن هستیم. در راستای نیل هر چه بهتر و سریعتر به این هدف، همکاری بخش‌های مختلف دانشگاه در اعلام نیازها و برنامه‌های خود به امور مالی بسیار ضروری و راهگشاست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *