سرمایه‌گذاران ظرفیت‌های بالای اقتصادی آبادان و خرمشهر را از دست ندهند

خورنا: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: سرمایه‌گذاران ظرفیت‌های بالای اقتصادی آبادان و خرمشهر را که در هیچ جای دیگری وجود ندارد از دست ندهند.

محبت رئیسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: شهرهای آبادان و خرمشهر از ظرفیت‌های بالای اقتصادی و تجاری برخوردار هستند که باید به شکل مطلوبی به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی معرفی شود.

وی خاطرنشان کرد: وجود خطوط ارتباطی هوایی، دریایی و زمینی، مرز فعال تجاری و صنعتی شلمچه و همچنین وفور نیروی انسانی آماده کار در منطقه از مزایای بی‌بدیل این منطقه است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: شهرهای آبادان و خرمشهر با برخورداری از ظرفیت‌های بالای اقتصادی و تجاری می‌توانند بیش از پیش پیشرفت و شکوفایی داشته باشند.

وی با بیان اینکه همه تلاش مدیران اجرایی این سازمان در راستای ارتقای سطح خدمت‌رسانی به شهروندان و رشد و توسعه اقتصادی منطقه است، اضافه کرد: امیدواریم با استفاده از همه ظرفیت‌ها در آینده‌ای نزدیک شاهد افزایش میزان سرمایه‌گذاری در منطقه و بالفعل شدن ظرفیت‌های موجود در منطقه باشیم.

رئیسی در ادامه به اهمیت مرز بین‌المللی شلمچه اشاره کرد و گفت: مرز شلمچه از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است و باید بیش از پیش با حمایت و انسجام مسئولان شهری برای رشد و توسعه صادرات و واردات کالا در این منطقه تلاش کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تلاش همه مدیران اجرایی و نمایندگان مردم در مجلس را برای جذب سرمایه‌گذاران در منطقه خواستار شد و افزود: باید ظرفیت‌ها و تسهیلات موجود در منطقه به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی گوشزد شود و در این زمینه همه ما مسئول هستیم.

رئیسی خاطرنشان کرد: ایجاد فضای آرام و مطمئن برای سرمایه‌گذار بسیار حائز اهمیت است چرا که سرمایه‌گذار جایی سرمایه خود را تزریق می‌کند و به اجرا می‌گذارد که در آن فضا احساس امنیت کند.

وی با اشاره به تلاش سازمان منطقه آزاد اروند برای افزایش امکانات رفاهی مردم منطقه گفت: از سال ۸۴ به بعد این سازمان با تمام تلاش سرمایه خوبی را در منطقه به ‌کار گرفته است و پروژه‌های عمرانی و خدماتی، شهرک صنعتی و پروژه‌های عام‌المنفعه دیگری را به اجرا درآورده که در برخی از آنها نیز تنها منفعت و رفاه حال شهروندان بدون در نظر گرفتن سود حاصل برای این سازمان در اولویت بوده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در پایان ابراز امیدواری کرد؛ با همکاری همه مسئولان، ائمه جمعه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شاهد افزایش میزان سرمایه‌گذاری و به تبع آن اشتغال‌زایی هدفمند در منطقه باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *