جام رمضان شهرداری آبادان از ۱۹ خرداد آغاز می شود

خورنا – قرعه کشی مسابقات فوتسال جام رمضان ویژه کارکنان شهرداری آبادان با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی، مدیر امور ورزش و تفریحات سالم، نمایندگان و سرپرستان تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات به میزبانی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی انجام گرفت.

 محمود تیلا معاون فرهنگی شهرداری ابادان با بیان اینکه مسئولیت ورزش کارکنان شهرداری از سال گذشته به امور ورزش زیرنظر معاونت فرهنگی واگذار گردیده گفت: امور ورزش و تفریحات سالم تدارک لازم و مناسبی را برای برگزاری این دوره مسابقات در شب های ماه مبارک رمضان بعد از افطار دیده است.

وی در ادامه با تشکر از حمایت های بی دریغ دکتر شیرازی شهردار آبادان از ورزش کارکنان گفت: برپایی مسابقات جام رمضان در بین کارکنان شهرداری به منظور افزایش نشاط، تندرستی و ایجاد انگیزه مضاعف برای خدمت بهتر به شهروندان است. این مسابقات با هدف افزایش دوستی ها و رفاقت بیشتر در بین همکاران برای آمادگی و ارتباطات مؤثر بین سازمانی اجرا می شود.

مدیر امور ورزش و تفریحات سالم شهرداری نیز در خصوص برگزاری این مسابقات گفت: در این دوره از مسابقات ۹ تیم از مرکزی، مناطق و سازمان های شهرداری شرکت کرده اند که برابر مقررات برگزاری این دوره مسابقات اسامی بازیکنان تیم ها می بایست تا قبل از شروع اولین رقابت تیمها ارسال گردد تا بررسی های لازم صورت پذیرد.

حسین خیری در ادامه بیان داشت: این مسابقات از چهارشنبه شب ۱۹ خرداد بعد از افطار از ساعت ۲۲ افتتاح می گردد و مقرر گردیده در مرحله نخست هر شب یک مسابقه برگزار شود.