دونده‌های دانش‌آموز خرمشهری مقام دوم کشور را کسب کردند

خورنا: رئیس انجمن دوومیدانی دانش‌آموزی خرمشهر گفت: دونده‌های دانش‌آموز خرمشهری بدون مربی توانستند مقام دوم کشور را کسب کنند.

جابر پورحسین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: یکی از دلایل اصلی افت تیم دوومیدانی استان خوزستان را باید در سیاست‌های کاری رئیس هیئت دوومیدانی استان جست‌وجو کرد.

وی افزود: از هیئت دوومیدانی استان خوزستان ناراضی هستیم زیرا با دخالت‌های خود راندمان کاری ما را پایین آورده و ۹ سال فعالیت انجمن دوومیدانی خرمشهر را نادیده گرفته است.

پورحسین ادامه داد: دانش‌آموزان تیم دوومیدانی آموزشگاه‌های پسرانه راهنمایی خرمشهر امسال بدون مربیان خود به مسابقات کشوری یزد اعزام و موفق به کسب مقام دوم تیمی در این دوره از رقابت‌ها شدند.

رئیس انجمن دوومیدانی خرمشهر با اشاره به مقام‌های کسب شده توسط تیم اعزامی دوومیدانی دانش‌آموزی خرمشهر گفت: امیر هزامی با دو مدال طلا در رشته سه گام و ۱۱۰ متر با مانع، مقام نخست این دوره از مسابقات را در رشته‌های فوق به دست‌ آورده است.

وی افزود: همچنین هزامی در رشته دو امدادی مقام سوم را کسب کرده و مجید بریهی نشان برنز رشته دو ۲۰۰ متر و امدادی را در این دوره از مسابقات کسب کرده است.

پورحسین ادامه داد: بریهی مقام پنجم پرش طول و علی فولادی مقام سوم پرتاب دیسک را در این دوره از رقابت‌های دوومیدانی آموزشگاه‌های راهنمایی سراسر کشور در شهر یزد به دست آورده‌اند.

رئیس انجمن دوومیدانی خرمشهر با اشاره به کسب مقام دوم تیمی در این دوره از مسابقات دوومیدانی کشور گفت: دانش‌آموزان آموزشگاه‌های راهنمایی خرمشهر سه سهمیه از شش سهمیه تیم دوومیدانی استان خوزستان را در این دوره از مسابقات به خود اختصاص داده‌اند.

وی تصریح کرد: این تیم با درخشش دانش‌آموزان خرمشهری در یزد توانست مقام دوم تیمی را در بین دانش‌آموزان سراسر کشور کسب کند.

پورحسین در پایان گفت: دانش‌آموزان ما بدون مربیان خود با آمادگی بالا در این مسابقات شرکت کرده و موفق به کسب مقام شده‌اند و امیدواریم مسئولان با حمایت‌های خود در راه موفقیت و تشویق بیشتر این دانش‌آموزان گام بردارند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *