فرماندار شادگان: تعاونی‌ها نقش مهمی در اقتصاد کشور ایفا می‌کنند

باقر گل فر-خورنا:فرماندار شادگان در جلسه تشکیل شرکت تعاونی توسعه عمرانی شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ، گفت: تعاونی‌ها نقش مهمی در اقتصاد کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا می‌کنند.
جلسه تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان شادگان  به ریاست مهندس فرج اللهی فرماندار شادگان و با حضور مهندس تاجیک نماینده مجمع استانداران کشور ، انصاریان معاون  اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان و جمعی از مسئولین ادارات و دستگاهها به منظور هماهنگی جهت  تشکیل و توزیع و تبیین اهداف تعاونی توسعه عمران شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان در این جلسه با درود به روح  پر فتوح امام راحل و عظیم الشان (رحمه الله علیه) و شهدای انقلاب اسلامی و آرزوی سلامتی برای مقام عظمای ولایت امام خامنه ای(مدظله العالی) ، با بیان اینکه هیأت موسسین تعاونی توسعه عمرانی شهرستان شادگان مشخص شدند،  اظهار داشت: هدف از تشکیل شرکت تعاونی توسعه عمران شهرستانی ، چگونگی استفاده از این ظرفیت برای مرتفع شدن  حداقل نیم درصدِ ازجمعیت شهرستان از منافع اجرای پروژه های  در سطح شهرستان و  استفاده از منابع مردم در طرح های تولیدی و فعالیتهای عمرانی می باشد.
وی به مزیت‌های تشکیل تعاونی توسعه عمران شهرستانی اشاره کرد  و گفت: ایجاد فرصت‌های شغلی و خودباوری بین جوانان و تحصیل‌کرده‌های شهرستان می‌تواند در کیفیت اجرای پروژه‌ها دلسوزی بیشتری داشته باشد.
فرماندار شادگان در ادامه تصریح کرد: باید همه تعاونی‌های موجود در این شهرستان برای ایجاد اشتغال پایدار تلاش کنند.
فرج‌اللهی درپایان افزود: تعاونی‌ها بخش عمده‌ای از اقتصاد کشور را مدیریت می‌کنند و موجب مشارکت جامعه در سرمایه‌گذاری می‌شوند.