دفاع مدیرکل کتابخانه های استان از مدیر کتابخانه های شوشتر: اداره شوشتر موفق‌ترین اداره در بخش ساخت‌وساز و خدمات‌رسانی به اعضای کتابخانه‌های عمومی است

خورنا – حجت‌الاسلام لطف‌الله سپهر در گفت‌وگویی اختصاصی با شوشترنامه اظهار کرد: مدیر اداره امور کتابخانه‌های عمومی شوشتر دارای کارشناسی ارشد مرتبط با فعالیت شغلی‌اش است و هیچ‌گاه برای چند خبر یک رسانه غیرمجاز شوشتر را از این مدیر موفق محروم نمی‌کنیم.

وی افزود: اداره کل امور کتابخانه‌های عمومی خوزستان و کشور در بررسی‌های بازرسان کشوری به این نتیجه رسید که اداره شوشتر موفق‌ترین اداره در بخش ساخت‌وساز و خدمات‌رسانی به اعضای کتابخانه‌های عمومی است و در این زمینه از موفق بودن و کارآمد بودن مدیر اداره شوشتر مطمئن هستیم و از وی حمایت می‌کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به ساخت‌وسازهای کتابخانه‌های عمومی در شوشتر گفت: بیشترین تعداد پروژه‌های عمرانی خوزستان در بخش کتابخانه‌های عمومی در شوشتر تعریف‌شده است و این‌ها مه نشان از لیاقت و موفقیت رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شوشتر است.

وی در پاسخ سؤالی که یک رسانه غیرمجاز در شوشتر خبری مبنی بر عزل رئیس اداره امور کتابخانه‌های عمومی این شهرستان درج کرده است، تأکید کرد: تا الان ندیده‌ایم که رسانه مدیر عزل و نصب کند و این مسئله را از طریق قانونی و قضایی پیگیری می‌کنیم.