پیام شهردار و رئیس شورای اسلامی شهربندرماهشهر درآستانه حلول ماه مبارک رمضان

خورنا -شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر درآستانه حلول ماه مبارک رمضان پیام تبریک مشترکی صادر کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِیَ أُنزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَیِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ

کم کم فرشتگان مقرب باری تعالی آماده می شوند تا به اذن پروردگار خود سفره ضیافت الهی را بر زمینیان بگسترانند.و آن زمان ندا می آید : ای کسانی که از رجب المرجب و شعبان المعظم سربلند بیرون آمدید ، اکنون شما به «ضیافت رحمانی» دعوت شده اید  ، میزبان خداوند کریم و بخشنده است.

آری صدای پای رمضان این نعمت بیکران نرم نرمک گوش جانمان را می نوازد.

ماه رمضان ،ماه آگاهی بیشتر از حقایق هستی است واین هدف درسایه تلاوت قرآن وتدبر درآن به دست می آید. ماه رمضان ماه تقویت اراده و آزادی از زنجیره های درونی است واین آرمان مقدس در پرتو روزه دست یافتنی است.

ماه رمصان، فرصتی برای دعا ونیایش و شب زنده داری است که عشق ملکوتی وانس با محبوب جاودانه را پدید می آورد وشهد مناجات ونیایش رادرکام انسان می ریزد.

چه نیکو ماهی است که شما عزیزان گرمای طاقت فرسای تابستان و کارو فعالیت روزانه ،تشنگی ، گرسنگی وخستگی را برای حلاوت رضایت و قرب حضرت دوست تحمل می نمایید وبا برپایی نمازهای جماعت ، دعا ونیایش، برپایی سفره های افطاری و کمک به نیازمندان نمایی از فرهنگ ناب  محمدی (ص)را محقق می نمایید .

اینجانبان ضمن تبریک حلول این ماه پرفیض به تمامی مسلمانان جهان وهموطنان عزیز و مردم مومن وولایتمدار بندرماهشهر وهمچنین همکاران خدوم وزحمتکش شهرداری بویژه همکاران اجرایی وعملیاتی که دراین گرمای طاقت فرسا بازبان روزه به خدمتگزاری مشغول می شوند ، از پروردگارمنان مسئلت می نماییم که لحظات این ماه مبارک را برای همه ما از بهترین لحظه ها قراردهد ودل وجانمان را آکنده از بهار معنوی قرآن گرداندوتوفیق رهروی راه ولایت وسفره نشینی خوان حضرت دوست را برما عنایت فرماید.

غلامحسین کمایی شهردار

مجاهد نظارات رییس شورای اسلامی شهربندرماهشهر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *