رئیس شورای شهر بندر امام خمینی: انتخاب «علی گلمرادی» پایانی بر اختلافات دو شهر بر سر محدوده و منابع میباشد/ تکذیب خبر تغییر شهردار

باقر گل فر|خورنا- مردم شهرهای بندرماهشهر و بندرامام خمینی برسر حریم و محدوده دو شهر و منابع درآمدی آن اختلاف داشتند و بدیهی است انتخاب آقای گلمرادی می تواند نقطه پایان سوءتفاهم های پدید آماده در سنوات اخیر باشد.

رئیس شورای شهر بندر امام خمینی در گفتگو با خورنا در پاسخ به اینکه عملکرد آقای گلمرادی را چگونه ارزیابی میکیند؟، اظهار داشت: بی شک با انتخاب علی گل مرادی دوران طلائی خدمت آغاز شده است.

وی بیان کرد: بعد از سالها انتظار ، فردی که سابقه مدیریت در سه شهر بندرماهشهر ،بندرامام خمینی(ره)،بندرهندیجان را داشته و بامشکلات و معضلات حوزه آشناست،به همت واراده مردم فهیم و درد کشیده این حوزه انتخاب شده است.

رئیس شورای شهر بندر امام خمینی گفت: مردم دو شهر بندرماهشهر و بندرامام(ره)،سالها براساس اختلافات ناشی از اطلاعات غلط بر مبنای یک سری حب و بعض های متوهمانه که در اختیار طرفین قرار داده می شد، برسر حریم و محدوده دو شهر و منابع درآمدی آن ، اختلاف داشتند و بدیهی است انتخاب آقای گلمرادی می تواند نقطه پایان سوءتفاهم های پدید آماده در سنوات اخیر باشد.

ادیبی بیان داشت: برخی فرصت طلبان نیز بر این اختلاف دامن می زدند. ضمن تقدیر و تشکر از تمامی عزیزانی که تاکنون در راستای حل وفصل موضوع گام های مؤثری برداشته اندانتظار می رود مهندس گلمرادی با عقلانیت ،خردورزی و حسن تدبیر و بهره وری از ظرفیت ها و فرصت های مغفول مانده و ویژه در این حوزه ، سالها عقب افتادگی و کم کاری ها را جبران نماید.

وی ادامه داد: انتخابات و فضای پرهیجان آن تحت عنوان رقابت پایان یافته و دوره ی همدلی و رفاقت استقرار یافته است. اجازه بفرمائید با آرامش و تفکر و تدبیر مشکلات را ریشه ای واکاوی و نسبت به حل انها با هم افزایی اقدام کنیم.

وی در خصوص شایعه تغییر شهردار، تصریح کرد: در مورد انتخاب شهردار جدید برای شهر بندرامام خمینی(ره) این خبر را تکذیب می نمایم.

ادیبی خاطرنشان کرد: همه ی عزیزان واقفند شهر بندرامام(ره)برخوردار از یک شهردار متخصص ،فعال و بسیار با انگیزه دارد در ضمن ایشان تحصیلات مرتبط با کار خودشان می باشد. امسال شاهد پروژه های عمرانی خوبی خواهیم بود.انشاالله به همت نماینده منتخب و با حمایت دو جانبه شهردار گرامی و نماینده منتخب  و محترم ،مطالبات معوقه شهرداری ها از حق آلایندگی و عوارض ارزش افزودهخ و دیگر موارد را از صنایع پتروشیمی ،اداره کل بنادر و دریانوردی ،اداره کل گمرک و دیگر ارگان های بدهکار وصول خواهیم نمود و شهر شاهد یک تحول و جهش خواهد شد.

وی گفت: انتظار داریم همه ی دوستان و عزیزان با اعتماد و اعتقاد راسخ به مشی ومنش نماینده منتخب و با همدلی و اتحادی که بین شهردار و نماینده محترممان می باشد.منسجم تر از گذشته در زمانی کوتاه شاهد پیشرفت و توسعه شهر ئپو انشاالله کل حوزه انتخابیه باشیم.

وی در پایان بیان کرد: جا دارد از مردم کل حوزه انتخابیه بندر ماهشهر ،بندرامام خمینی(ره) ، بندرهندیجان ، امیدیه و بخش های جولکی و جایزان و زهره … که با حضور پرشور و شعور خود حماسه ای ماندگار خلق کردند تشکر می نمایم و از جنابعالی و پایگاه خبری خورنا که این مصاحبه ترتیب دادید، سپاسگزارم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مهندس موسوی اتفاقا این شروع برادری است و اینکه مردم فهیم ماهشهر حق خود-منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندرماهشهر را بطور کامل از زیاده خواهان که با پول.... از آن خود کرده اند ، به ماهشهر ملحق کنند متاسفانه در نوروز ۱۳۹۵ شهرداری بندرامام خمینی(ره) چند صد هزار نقشه چاپ کردو در منطقه توزیع کرد که منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندرماهشهر را ((منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندرامام خمینی(ره) )) نام گذاری کرده و شورا و شهردار بندرماهشهر هم در خواب غفلت تشریف دارند آقای ادیبی رئیس شورای شهر بندر امام خمینی ! لازم است اطلاع داشته باشید از زمان تشکیل شهر سربندر در سال ۱۳۵۴ خورشیدی تاکنون مرز ما ازپلیس را سربندر الی تاسیسات بندری ، سچه(ریل) راه آهن می باشد و اینکه بناحق این مرز تغییر کرده مورد پذیرش مردم ماهشهر نبوده،نیست و نخواهد بودو تمام صنایع پتروشیمی-از زمان تاسیس پتروشیمی رازی تاکنون تماما" در محدوده ماهشهر می باشدو ... این اراضی متعلق به خانواده بزرگ قنوات در ماهشهر بوده است و متاسفانه از امضای حاج دهراب رئیس قنواتی که بابت حضورش در جلسه امضاء کرده سوءاستفاده شده و مصوب کرده بودند که این اراضی را از ماهشهر منفک و به سربندرملحق بکنند . مطمئن باشید حتی یک میل متر مربع به شما نخواهد رسید امیدواریم بیش از این از نام مبارک امام خمینی(ره) سوءاستفاده نگردد حساسیت شهروندان فهیم ماهشهر به زمین آبا و اجدادی خود بسیار طبیعی و از اصول دین،مذهب می باشد
  • مهندس طاهری آیا گرفتن خاک و اراضی شهروندان یک شهرسوءتفاهم است؟ لطفا شفاف اعلام بفرمائید چطور شده که منطقه ویژه پتروشیمی بندر ماهشهر را بنام منطقه ویژه پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) کرده و از آن خود می دانید؟
  • بندری از ماهشهر بهترین و عاقلانه ترین راه اتحاد و همدلی بین سربندر و ماهشهر میباشد و بجای دامن زدن به این اختلافات و تضعیف هردو منطقه، تبدیل به یک شهر بزرگ با امکاناتدفراوان و اعتبار ملی بشوند جوریکه دیگر شهرهای استان از اتحاد و برادری ما الگو برداری کنند.ما همه برادریم و بسیاری از عزیزانمان در سربندر سکونت دارند و بلعکس و همچنین دارای پیوندهای قومی هستیم پس روا نیست برخی به این اختلافات پوچ دامن بزنند...بزرگان و عقلای شهر باید با تدبیر د آینده نگری مقدمات اتحاد دو منطقه را فراهم بیاورند انشالله
  • ناشناس آقای بندری یاهمان عاشور بندری میدانید خاک=خون است؟
  • همشهری آقایون از را لابیگری و کارهای خلاف کارشون به جایی نرسیده که خودشون رو صاحب خاک ماهشهر کنن حال اومدن با این حرفا سر مردم ماهشهر شیره بمالن بهتره امسال سیف اله عاشور بندری برن بهاشون بشینن موضوع حل کنه بعد بیاد جواب همشهریاش رو بدن
  • بندری از ماهشهر ناشناس عزیز با این تفکرات متعصبانه افرادی همچون جنابعالی میباشد که منطقه تاکنون پیشرفت نکرده مگر ما یک ملت و امت نیستیم؟!!!این دیگر چجور منطقیست که شما دارید؟؟؟ پس اول یه سر به سوریه بزنید ببیند خون و خاک واقعی کجاست... عرض کردم و باز عرض میکنم اتحاد و همگرایی تنها راه حل تمام مشکلات منطقه ماهشهر ودبتدر امام میباشد و بس....
    • باقر گل فر جناب آقای ویسی از شما هم سپاسگزارم که مخاطب سایت خبری خورنا هستید و وظیفه ما این است جهت عموم اطلاع رسانی کنیم و امیدوارم خبرهای ما تأثیر گذار و مثبت باشد.
  • ناشناس سلام عرض میکنم خدمت خبرنگار خورنا جناب آقای باقر گل ٬ از اینکه همیشه به فکر پیشرفت و
    • باقر گل فر دوست عزیز و محترم ناشناس وظیفه ما اطلاع رسانی و رضایت شما شهروندان محترم می باشد. از اینکه مخاطب سایت خورنا هستید سپاسگزارم.
  • مهدی.ف گردباد آتش صحراست بترسید از آن آه این طائفه گیراست بترسید از آن هان بترسید که دریا به خروش آمده است خون این طایفه این بار به جوش آمده است هان بترسید که این لشکر بسم الله است هان بترسید که طوفان طبس در راه است پاسخت میدهد این طایفه با خون اینک ذوالفقاری ز نیام آمده بیرون اینک صبر کن سنگ که سجیل شود میفهمی آسمان غرق ابابیل شود میفهمی
  • ناشناس مهدی .ف منظورت چی است؟
  • مهندس طاهری لطیفه‌ای است نهانی که عشق از آن خیزد که نام آن نه لب لعل و خال زنگاری است قلندران طریقت به نیم جو نخرند قبای اطلس آن را که از هنر عاری است بر آستان تو آسان توان رسید آری عروج بر فلک سروری به دشواری است از همان سال‌های نخستین درک و فهم که خواندن و نوشتن را آموختم - از سه‌سالگی - با نقشه و جغرافیا آشنا شدم - و این آگاهی در من بیشتر می‌شد که کجایم و کجایی‌ام - و چنین شد که خوب فهمیدم که درک درست جا و مکان خود نقطه‌ای برای آغاز شناخت جهان است. سال‌های بعد که کلام بلند حضرت علی را شنیدم که فرمود «طوبی لمن علم من این، و فی این و الی این» (خوشا آنکه می‌داند از کجاست - می‌داند در کجاست و می‌داند رو به کجاست)، دانستم که در ایرانم و ایرانی هستم و پدرانم و مادرانم همه آدم بوده‌اند و معنای شرافت را می‌فهمیدند و پندار نیک و گفتار نیک و کردار نیک، آیین داشتند و پارسایان نامشان بود. و دریافتم که ایران در دل جهان همه روزگاران است بر نهالی (=تشک) نرم و گرم خلیج‌فارس نشسته است؛ و بر همین بستر نرم و دلپذیر است که ایرانیان از آغاز که انسان بر صحنه تاریخ در جهان حضور دائمی داشته‌اند. و اصلاً این واژه «خلیج» برای «خلیج‌فارس» سکه دریک زده شد. با آشنایی کامل به فرهنگ و تقسیمات فرهنگی ایران از دست‌اندرکاران و تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران و مردم؛ به اصرار استدعا دارم که از تکه‌پاره کردن شهرستان ماهشهر حذر کنند - و از کندن گوشت و پوستش دوری کنند - که کندن تکه‌های (منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر) از یک واحد بزرگ (ماهشهر)- خطایی است بزرگ که درنهایت هر دو سو را صدمه خواهد زد - و انشالله که چنین نشود – انشالله-منطقه