فرماندار شادگان از برداشت ۳۶ هزار تن گندم از مزارع شهرستان خبر داد

باقر گل فر-خورنا:فرماندار شادگان از برداشت ۳۶ هزار تن گندم از مزارع این شهرستان خبر داد و گفت : این مقدار از محصول از سطح ۲۰ هزار هکتار اراضی گندم شهرستان شادگان برداشت شده است.

بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان در جلسه شورای کشاورزی شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، از برداشت ۳۶ هزار تن گندم از مزارع این شهرستان خبر داد و گفت: این مقدار از محصول از سطح ۲۰ هزار هکتار اراضی گندم شهرستان شادگان برداشت شده است.

جلسه شورای کشاورزی شهرستان به ریاست فرج اللهی فرماندار شادگان و با حضور سایر اعضابه‌منظور بررسی در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان شادگان تشکیل گردید.

فرماندار شادگان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات روز افزون و بی دریغ کشاورزان شهرستان در تولید گندم، از برداشت ۳۶ هزار تن گندم از مزارع این شهرستان خبر داد و گفت: این مقدار از محصول از سطح ۲۰ هزار هکتار اراضی گندم شهرستان شادگان برداشت شده است.

فرج اللهی در ادامه به اهمیت بخش کشاورزی در این شهرستان اشاره کردو گفت: با توجه به اشتغال عمده‌ای از مردم شهرستان در بخش کشاورزی بر لزوم تأمین آب کشاورزی توسط دستگاه‌های متولی و توزیع آن به منظور بهره و استفاده کافی برای مزارع کشاورزان تاکید کرد.

وی همچنین شناسنامه دار کردن و پلاک گذاری کلیه باغات و نخیلات شهرستان را مورد تاکید قرارداد و گفت: به‌منظور گرفتن آمار دقیق از کلیه باغات و نخیلات شهرستان صندوق بیمه نخیلات شهرستان نسبت به شناسنامه دار کردن و پلاک گذاری کلیه باغات و نخیلات شهرستان در اسرع وقت ممکن اقدام کنند.
گفتنی است، در مزارع شادگان میزان ۲۱۷۰ تن جو از سطح ۴ هزار و ۵۰۰ هکتار و۳۷۷ تن کلزا از سطح ۴۰۰ هکتار برداشت شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *